BMW este unul dintre constructorii auto din Europa care refuza sa renunte la motoarele diesel pentru ca cerea lor este din ce in ce mai mare dupa ce clientii renunta la modelele electrice cu probleme de autonomie si valori de revanzare prea mici.
Astfel, pentru a pastra in gama 2025 motorul L6 de trei litri BMW B57 a mai pierdut 49 de CP fata de anul trecut, motorul de baza oferind acum o putere maxima de 286 CP si 18 CP MHEV, in total BMW anunand o putere maxima cumulata de 303 CP.
Cel mai tare BMW F10 nu este 520d!Si nici 535d! El se numeste BMW 550 xi de 450 CP
ISTORIA PUTERILOR LA L6 DIESEL BMW
535d E60 a avut mai întâi 272 și apoi 286 CP, apoi ca F10 300 sau 313 CP, iar un G30 a avut inital 315 și în final 335 CP.
Actualul 540d are 303 CP, dar atenție sunt 303 CP mild hybrid cu un mic motor electric 18 CP irelevant, deci motorul are de fapt 286 CP. La fel ca E60 535d de acum aproape 20 de ani.
Iar performantele reale sunt la nivelul unui vechi 530d standard, nu al nivelul unui 540d care ramane drept cea mai rapida si eficienta masina diesel pana la aceasta actuala generatie.
Test drive cu BMW M5 si 535 d/ V10 507 CP si L6 Biturbo 272 CP
FISA TEHNICA 540d xDrive Sedan

sa dispara de tot!!