In urma cu ceva vreme presa din Franta a inceput sa prezinte pe larg o noua actiune in instanta a Grupului Renault care inca nu a solutionat problemele motorului 1.2 TCe.
Aceasta actiune se numeste MOTORGATE si reprezinte o mare problema pentru Renault, Dacia si Nissan pentru simplul fapt ca acestia trebuie sa inlocuiasca sa sa repare peste 400.000 de motoare TCe.
Acest caz a fost si in Romania in urma cu ceva vreme cand dealerii au refuzat reparatia motorizarii pe banii constructorului!
Citeste mai multe AICI!
In prezent clientii spun ca motorul 1.2 TCe in toate versiunile sale de putere este un esec tehnologic si nu exista nici un remediu pentru ca acesta sa fie salvat de la consumul foarte mare de ulei.
Vezi care marci si ce modele utilizeaza acesta motorizare:
Renault : aici putem sa gasim acest motor in diferite versiuni de putere, de 100, 115, 120 sau 130 CP. Acesta a echipat modelele Clio 4, Kadjar, Megane 3 si 4, Kangoo 2, Scenic 3 insa si Grand Scenic 3.
Dacia : Marca romaneasca a utilizat aceasta motorizare doar pe gama Dokker, Lodgy si Duster 1 facelift, insa versiunea 1.2 TCe de 125 CP a fost putin vanduta.
Nissan : La Nissan acest motor avea numele de 1.2 DIG-T si oferea o putere maxima de 115 CP, propulsor gasit pe modelele Juke I, Pulsar si Qashqai II.
Mercedes : Supriza cea mare a fost gama Mercedes Citan fabricata de Renault si bazata tehnic 100% pe gama Renault Kangoo!
In instanta soferii cer Aliantei Renault urmatoarele: “The malfunctions affecting these engines, whether related to design or batch defects, result in undeniable oil consumption leading, inevitably, to “engine failure” which can cause serious and immediate danger when they occur, especially on high-speed highways.”