Conform primelor teste realizat in Germania noul Forester 2.0ie-BOXER 2022 are un consum real pe autostrada mult mai mare decat cel anuntat de catre producator.
Este suprinzator si faptul ca noul Forester 2.0ie-BOXER vine echipat standard cu un sistem MILD HYBRID de generatie noua care trebuie sa ajute motorizarea pe benzina clasica.
In mod real pe autostrada noul Forester 2.0ie-BOXER consuma in medie 10.3 litri la 100 de km chiar daca masina are MHEV si o transmisie CVT.
Germanii spun ca de vina nu este motorizarea boxer aspirta, ci chiar transmisia CVT Lineartronic care are un mod de functionare putin economic chiar si cand soferul o cere.
In mediul urban cutia CVT afiseaza un consum foarte bun pentru un crossover de clasa compacta, insa turatiile mari afisate de aceasta cutie Lineatronic nu ajuta cu nimic consumul real de benzina atunci cand mergem in modul extraurban in regim de autostrada.
Asa ca daca vrei un crossover cu transmisie integrala si te-ai gandit la noul Forester mai trebuie sa iei in calcul si acest consum foarte mare de bezina.
Pentru un pret de peste 35.000 euro poti oricand sa-ti cumperi un Kia Sportage sau un Hyundai Tucson AWD cu sistem veritabil hybrid sau chiar si un Sportage PHEV care merge peste 60 de km in modul electric si care are standard o cutie automata clasica AT6 cu convertizor de cuplu.