Mazda a prezentat in premiera primele detalii referitoare la noua motorizare 2.5 e-SKYACTIV G Euro 7.
Acest motor este o imbunatatire a propulsorului de 2.5 litri testat de noi pe modelele Mazda 6 si Mazda CX-5:
Pentru noile MAzda 3 si CX-30 motorizarea Euro 7 are o putere maxima de 137 CP si 238 Nm, asta in prima sa versiune de putere.
Mai tarziu vom vedea si o versiune de 200 CP care trebuie sa inlocuiasca vechiul 2.0 Skyactiv X de 180 CP care avea o supraalimentare cu compresor mecanic.
Astfel, din gama Mazda iese motorul de doi litri pentru a face loc motorizarii de 2.5 litri MHEV, situatie incredibila daca ne uitam la VW, Stellantis si Renault care inca dezvolta motoare cu 3 cilindri de 999 cmc.
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI
![Banner Description](https://autolatest.ro/wp-content/uploads/2023/10/3.png)