Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Mazda renunta la motorul 2.0 Skyactiv pentru noul motor 2.5 e-SKYACTIV G PY-VPS Euro 7 2024

Mazda a prezentat in premiera primele detalii referitoare la noua motorizare 2.5 e-SKYACTIV G Euro 7.

Acest motor este o imbunatatire a propulsorului de 2.5 litri testat de noi pe modelele Mazda 6 si Mazda CX-5:

Test Drive cu Mazda 6 2.5 Skyactiv-G194 CP Homura AT6 2021-Ultima berlina cu motor clasic pe benzina din Europa

Pentru noile MAzda 3 si CX-30 motorizarea Euro 7 are o putere maxima de 137 CP si 238 Nm, asta in prima sa versiune de putere.

2.5 e-SKYACTIV G PY-VPS, mazda renunta la 2.0, cilindree mare mazda 2024, euro 7 2.5 e-SKYACTIV G PY-VPS, autolatest

Mai tarziu vom vedea si o versiune de 200 CP care trebuie sa inlocuiasca vechiul 2.0 Skyactiv X de 180 CP care avea o supraalimentare cu compresor mecanic.

2.5 e-SKYACTIV G PY-VPS, mazda renunta la 2.0, cilindree mare mazda 2024, euro 7 2.5 e-SKYACTIV G PY-VPS, autolatest

Astfel, din gama Mazda iese motorul de doi litri pentru a face loc motorizarii de 2.5 litri MHEV, situatie incredibila daca ne uitam la VW, Stellantis si Renault care inca dezvolta motoare cu 3 cilindri de 999 cmc.

Mazda renunta in Europa pentru gama Mazda 3 facelift 2024 la motorul 2.0 Skyactiv care este inlocuit cu unul mai mare de 2.5 litri

PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI

Autolatest Patreon, doneaza pentru autolast, presa auto independenta autolatest, patreon testeauto

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente