Mazda urmeaza sa faca mari schimbari in gama sa pentru Europa, schimbari care urmeaza sa socheze intreaga industrie auto de aici care inca vine masini cu motoare cu 3 cilindri de 999 cmc.
Acum, Mazda renunta la motorul clasica aspirat 2.0 Skyactiv G 122 si 150 cu 4 cilindri pentru un motor mai mare tot Skyactiv insa de 2.5 litri.
Acesta are o putere maxima de aproximativ 190 CP cuplat la o cutie manuala clasica sau automata AT6 produsa tot de catre Mazda.
Cresterea capacitatii motorizarilor pe benzina nu creste impozitul pentru ca vorbim de motoare MHEV, acesta fiind singurele capabile sa atinga viitoarea norma Euro 7 din Uniunea Europeana.
Pe piata din SUA motorul 2.5 Skyactiv de 190 CP are un raport de compresie mare de 13.0 : 1, merge cu un ulei specific cu norma 0W-20 si ofera un randament de fiabilitate mult mai mare decat intreaga concurenta cu motoare cu 3 cilindri turbo.
Si ca sa devina o mare problema pentru europeni, noua Mazda 3 facelift 2024 va avea optional si o transmisie integrala i-ACTIV AWD.
Test Drive cu noua Mazda3 Edition 100 Skyactiv-X Mild Hybrid 180 CP AWD GT Plus MT6 2020
Mazda sarbatoreste 20 de ani din momentul lansarii pe piata a modelului Mazda3 1999-2023
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI
