Este vorba de situatia logistica si de productie a constructorilor care nu fac fata cererii chiar si acum in 2020.
De fapt pana acum de la inceputul anului au fost vandute peste 550.000 de masini diesel si doar 50.000 de modele electrice in UE, principalul motiv fiind timpul de livrare.
Adica degeaba vrei un VW e-up daca platesti acum masina si o vei avea in fata casei abia in octombrie 2021. In aceeasi situatie se regasesc si multe alte modele, insa Grupul VAG este pe departe depasit de termenele de livrare.
De fapt nici acum dupa 12 luni clientii nu si-au primit mult laudatul ID3 care este construit in cea mai moderna uzina VW din lume cu cei mai buni roboti si un personal calificat.
Primul premium este primit de gama smart EQ care trebuie sa ajunga in fata clientilor care au platit deja masina abia in anul 2022.
Renault, KIA. Hyundai si Nissan au cei mai buni timpi pentru livrarea masinilor clientilor in Europa de Vest.
Despre Tesla nu vorbim in Romania pentru ca aici nu avem nici macar un dealer si nici macar un supercharger, iar livrarile de la Gigafactory Berlin urmand sa fie directionate doar spre clientii din UE partea de Vest.