Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Lexus renunta la cutia CVT pe modelele de prestigiu! Lexus RX 500h F Sport AWD 2023

Japonezii de la Lexus au ales sa renunte la cutia eCVT pe cele mai importante modele ale lor pentru ca aceste masini nu aveau nici o sansa a concura la capitolul performante si rafinament cu transmisia ZF8 de la BMW sau 9G Tronic de la Mercedes.

Japonezii de la Lexus au ales sa renunte la cutia eCVT pe cele mai importante modele ale lor pentru ca aceste masini nu aveau nici o sansa a concura la capitolul performante si rafinament cu transmisia ZF8 de la BMW sau 9G Tronic de la Mercedes. Vedeta japonezilor este noul Lexus RX 500h F Sport AWD 2023 care are sub capota un motor cu 4 cilindri turbo de 2.4 litri si un motor electric pe puntea spate pentru a afisa o putere maxima cumulata de 366 CP si un cuplu de 550 Nm. In locul transmisie eCVT se gasete o cutie AISIN cu convertizor de cuplu cu doar 6 trepte care este recunoscuta de specialisti ca poate merge 500.000 de km fara nici o inteventie in service. Toate masinile premium care utilizeaza o transmisie CVT sunt masini compromis, motiv principal pentru care toate masinile de renume au transmisii automate clasice.

Vedeta japonezilor este noul Lexus RX 500h F Sport AWD 2023 care are sub capota un motor cu 4 cilindri turbo de 2.4 litri si un motor electric pe puntea spate pentru a afisa o putere maxima cumulata de 366 CP si un cuplu de 550 Nm.

In locul transmisie eCVT se gasete o cutie AISIN cu convertizor de cuplu cu doar 6 trepte care este recunoscuta de specialisti ca poate merge 500.000 de km fara nici o inteventie in service.

Japonezii de la Lexus au ales sa renunte la cutia eCVT pe cele mai importante modele ale lor pentru ca aceste masini nu aveau nici o sansa a concura la capitolul performante si rafinament cu transmisia ZF8 de la BMW sau 9G Tronic de la Mercedes. Vedeta japonezilor este noul Lexus RX 500h F Sport AWD 2023 care are sub capota un motor cu 4 cilindri turbo de 2.4 litri si un motor electric pe puntea spate pentru a afisa o putere maxima cumulata de 366 CP si un cuplu de 550 Nm. In locul transmisie eCVT se gasete o cutie AISIN cu convertizor de cuplu cu doar 6 trepte care este recunoscuta de specialisti ca poate merge 500.000 de km fara nici o inteventie in service. Toate masinile premium care utilizeaza o transmisie CVT sunt masini compromis, motiv principal pentru care toate masinile de renume au transmisii automate clasice.

Toate masinile premium care utilizeaza o transmisie CVT sunt masini compromis, motiv principal pentru care toate masinile de renume au transmisii automate clasice.

Japonezii de la Lexus au ales sa renunte la cutia eCVT pe cele mai importante modele ale lor pentru ca aceste masini nu aveau nici o sansa a concura la capitolul performante si rafinament cu transmisia ZF8 de la BMW sau 9G Tronic de la Mercedes. Vedeta japonezilor este noul Lexus RX 500h F Sport AWD 2023 care are sub capota un motor cu 4 cilindri turbo de 2.4 litri si un motor electric pe puntea spate pentru a afisa o putere maxima cumulata de 366 CP si un cuplu de 550 Nm. In locul transmisie eCVT se gasete o cutie AISIN cu convertizor de cuplu cu doar 6 trepte care este recunoscuta de specialisti ca poate merge 500.000 de km fara nici o inteventie in service. Toate masinile premium care utilizeaza o transmisie CVT sunt masini compromis, motiv principal pentru care toate masinile de renume au transmisii automate clasice.

Cutia automata de tipul CVT nu este cea mai fiabila transmisie de pe piata! Nissan, Toyota si Honda au probleme tehnice

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente