Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Cutia automata de tipul CVT nu este cea mai fiabila transmisie de pe piata! Nissan, Toyota si Honda au probleme tehnice

In ultimii ani foarte multi clienti au ales sa-si cumpere o masina cu o transmisie automata de tipul CVT care din pacate nu se ridica la nivelul de fiabilitate promovat de catre productori.

probeme cutii cvt, fiabilitate cutii cvt, cum se conduce o masina cu cvt, reprize cutie cvt, dacia cutie cvt nissan, probleme ulei cutie cvt, toyota ecvt, nissan xtronic, honda cvt, pret reparatie cutie cvt, audi multitronic, automaticgearbox srl, service cutii bucuresti

Acest tip de transmisie este montat in special de catre fabricantii din Asia, marci precum Toyota, Honda, Nissan sau Subaru trecand treptat in ultimii 20 de ani la acest tip de transmisie in detrimentul unei cutii automate clasice cu convertizor de cuplu.

Ei bine, cutia CVT face o figura buna la capitolul fiabilitate doar atunci cand este montata pe masini cu puteri maxime mici, respectiv masinile citadine unde cutia CVT nu are nevoie de componente foarte rezistente pentru ca motorul pe benzina mic nu are un cuplu suficient de mare pentru a “distruge” in timp acest tip de cutie.

probeme cutii cvt, fiabilitate cutii cvt, cum se conduce o masina cu cvt, reprize cutie cvt, dacia cutie cvt nissan, probleme ulei cutie cvt, toyota ecvt, nissan xtronic, honda cvt, pret reparatie cutie cvt, audi multitronic, automaticgearbox srl, service cutii bucuresti

Din pacate motoarele japonezilor si de ce nu ale europenilor, au ajuns la puteri chiar si de peste 200 CP, iar acestia in continuare echipeaza masinile cu aceste cutii CVT.

Exemplul cel mai bun este cel al lui Audi care a scos din productie mult blamata cutie Multitronic care era cuplata in principal la un motor 2.0 TDI cu un moment motor de aproape 400 de Nm.

Acum in anul 2021, chiar si Dacia are optional o cutie CVT pe modelele Logan si Sandero cand vin echipate cu motorul 1.0 TCe de 90 CP, cutie fabricata in Coreea de Sud de catre o sucursala Nissan Motors.

DE CE CAD CUTIILE CVT?

probeme cutii cvt, fiabilitate cutii cvt, cum se conduce o masina cu cvt, reprize cutie cvt, dacia cutie cvt nissan, probleme ulei cutie cvt, toyota ecvt, nissan xtronic, honda cvt, pret reparatie cutie cvt, audi multitronic, automaticgearbox srl, service cutii bucuresti

In primul rand, principaul motiv este uzura prematura a lantului sau a benzii metalice dintre cele doua conuri, sistem care duce la fenomentul de “patinare” excesiv la orice turatie.

In al doilea rand aceste cutii se supraincalzesc pentru ca nu au un sistem de racire al uleiului la fel de bine pus la punct cum vedem la o cutie cu convertizor de cuplu traditionala.

probeme cutii cvt, fiabilitate cutii cvt, cum se conduce o masina cu cvt, reprize cutie cvt, dacia cutie cvt nissan, probleme ulei cutie cvt, toyota ecvt, nissan xtronic, honda cvt, pret reparatie cutie cvt, audi multitronic, automaticgearbox srl, service cutii bucuresti

Un alt motiv se datoreaza clientilor care nu schimba uleiul la fiecare 60.000 de km sau 24 de luni pentru ca tin cont de recomandarile fabricantului masinii! Si de cele mai multe ori fabricantul masinii NU este si fabricantul cutiei!

Toyota, Nissan si Subaru au avut numeroase rechemari cu celebrele cutii CVT, eCVT, Lineartonic si XTronic pentru ca acestea au fost concepute gresit din fabrica si au cedat relativ repede dupa achizitia masinii!

calitate fabricatie Toyota Highlander 2021 2.5 L Hybrid Dynamic Force CVT, probleme calitate asamblare Toyota Highlander 2021 2.5 L Hybrid Dynamic Force CVT, test drive, autolatest, materiale, asamblare interior Toyota Highlander 2021 2.5 L Hybrid Dynamic Force CVT

Costurile reale ale reparatiei unei cutii CVT cu componente originale ( NU after market cum vedem la multe service-uri neautorizate RAR din Romania!) pot ajunge si la 3.000 euro!

Adica chiar mai mult si decat reparatia capitala a unei cutii clasice cu convertizor de cuplu.

reparatii cutii automate, unde repar cutia automata 2021, service transmisie automata, reparatie cutie dsg, reparaite cutie getrag powershift, cutie xtronic reparatie, autolatest cutii automate, ulei cutie automata, cutie automata cvt dacia

Some common problems to look out for with your CVT include:

  • Transmission ‘jerking’, slipping, grinding or jumping during acceleration when the car is shifting gears
  • Noisy while driving – some customers have issues with a ‘whining’, ‘clanging’ or ‘rattling’ sound while driving especially with Nissan CVT’s
  • Contaminated or low transmission fluid
  • Overheating
  • Check Engine Light On
  • Gears changing at high RPM

reparatie cutie Porsche PDK 7DT45FL, unde repar Porsche PDK 7DT45FL, probleme Porsche PDK 7DT45FL, automatic gearbox srl, cutie pdk porsche, revizie cutie Porsche PDK 7DT45FL, specialisti reparatie cutii automate

Telefon: 0723.528.323

0732.125.555
Email: automaticgearboxsrl@yahoo.com
Email: office@reparatii-cutii-automate.ro
Adresa: Str. Mehadia, Nr. 39, Crangasi , Sector 6,Bucuresti

 

 

s s s s

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

6 COMMENTS

  1. Cvt este cea mai rapida transmisie si este si cea mai fiabila, sunt mai putine componente care se pot strica de fapt.Plus ca consuma mai putin decat o manuala, asa ca e fals articolul.

    • CVT este cea mai slaba cutie, este cea mai lenta cutie automata si are si cele mai mari costuri cu reparatia! Si daca este un eCVT de la Toyota dai mai bine masina la REMAT decat sa cumperi una noua ( pentru ca nu se poate reapara!). Deci……articol adevarat! Nu?

  2. Am pe Nissan X-Trail din 2008, benzină, cutie cvt, 300.000 km și încă nu are probleme. Nu e asta testul de fiabilitate?

  3. Am pe RAV4 eCVT și nu da nici cel mai mic semn de oboseala sau rateu. Voi credeți ca constructorul a pus degeaba modul “sport” pe o mașină cu modelul asta de cutie?
    Japonezul atit timp cit ceva funcționează fără probleme foloseste pe toate mașinile lor fie Toyota sau Lexus. Ca altfel nu erau no.1 mondial la vinzari.
    Asa ca mai ușor cu părerile voastre de Gica contra, luate de la toți mecanicii sarlatani din coltul străzii … sau reprezentante auto unde intri cu o problema și ieși cu alta și/sau trebuie sa le explici ce au de facut.

    • Modlul sport pe o cutie CVT este cea mai mare vrajeala pe care o vinde Toyota!
      Nu exsita mod sport pe o cutie CVT, ci doar pe transmisii cu dublu ambreiaj si cu convertizor de cuplu!
      Ne auzim ca vei ajunge in service cu maretea ta cutie eCVT cu modul SPORT dupa ce masina iese din garantia de 3 ani sau 150.000 de km!
      Pregateste 4.500 euro de acum! 🙂

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente