Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Kia Romania vinde noua generatie de modele Niro cu un pret de 28.700 euro TVA inclus

Una dintre cele mai asteptate masini electrice, hybrid si PHEV din Europa a ajuns si pe piata din Romania.

Este vorba de noua generatie de modele Kia Niro care este oferita ca si pana in trecut in trei versiuni de motorizari care trebuie sa satisfaca toate gusturile.

niro 2022, preturi kia niro 2022, Niro HEV 1.6 GDi 6DCT HEV CLASSIC, kiablog, drive test kia niro phev 2023, autolatest, testeauto 2022

Versiunea de baza se numeste Niro HEV 1.6 GDi 6DCT HEV CLASSIC si este un model Hybrid clasic care urmeaza sa puna mari probleme modelelor Toyota vandute in Romania pentru ca este mai performant, mai ieftin si are o garantie reala mult mai mare.

niro 2022, preturi kia niro 2022, Niro HEV 1.6 GDi 6DCT HEV CLASSIC, kiablog, drive test kia niro phev 2023, autolatest, testeauto 2022

Noul Niro HEV 1.6 GDi 6DCT HEV CLASSIC se vinde in Romania cu 28.700 Euro TVA inclus, in acest pret clientul primind o masina fabricata in Coreea de Sud ( Nu Turcia cum vedem la Toyota Corolla, CH-R etc), una dintre putinele modele hybrid cu transmisie secventiala 6DCT.

niro 2022, preturi kia niro 2022, Niro HEV 1.6 GDi 6DCT HEV CLASSIC, kiablog, drive test kia niro phev 2023, autolatest, testeauto 2022

Garantia unui Niro HEV 1.6 GDi 6DCT HEV CLASSIC este de 7 ani sau 150.000 de km, in timp ce garantia reala a unei masini Toyota vandute in Romania este de 3 ani sau 100.000 de km.

Kia Niro EV 2022, kiablog romania, kia niro phev 2023, kia ev 2023, test drive noua kia niro 2023, autolatest, 0-100, consum real

Noul Niro urmeaza sa apara in showroom-uri in scurt timp, iar versiunea PHEV este recunoscuta de sprecialisti drept masina cu cel mai bun raport pret-performante-consum-garantie vandute in Europa.

niro 2022, preturi kia niro 2022, Niro HEV 1.6 GDi 6DCT HEV CLASSIC, kiablog, drive test kia niro phev 2023, autolatest, testeauto 2022

niro 2022, preturi kia niro 2022, Niro HEV 1.6 GDi 6DCT HEV CLASSIC, kiablog, drive test kia niro phev 2023, autolatest, testeauto 2022

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

2 COMMENTS

  1. Or fi mai bune si la consum decat toyotele hibrid? Se apropie macar la 1 litru consum fata de toyota? Cutiile alea DCT ale lor au tot fiecare propria personalitate si propriul drum in viata? Nu de alta dar umbla vorbe de astea prin targ.

  2. Raspund eu, Alex!
    Detin un NIRO HEV din 2018. Asta dupa ce am avut Toyota Prius.
    Pana a lua Niro, intentionam sa inoiesc Priusul.
    Deci Niro este mult peste Prius. Suspensie, ergonomie, optiuni ce confera confort si siguranta a mersului. Reactie a motorului mai buna. Consum bun. Cel mai mic consum recent din Varna spre o localittate aproape de Edirne a fost de 3.8 l/100 km de mers lejer, dar nu chiar ca pensionarul. Consum Varna – Constanta – Curtea de Arges a fost de ~5.8litri (autostrada mai tot drumul (120-130 km/h cu accelerari ocazionale pana la 15-170) si ambuteiaj sever pe centura). Transfagarasanul – Sighisoara pe drumuri judetene, Bucaz Chei – consum de 5.3 litri. Automobilul cu 2 maturi si 3 adolescenti. Portbagaj plin ochi.
    Sistem audio Harman&Kardon. Semnalozare unghiuti moarte, camera, senzori fata/spate, mentinerea benzii, cruise control adaptiv, ventilare si incalzire fotolii. Incalzire volan si muuulte alte placeri care toyota nici in full nu le ofera. Plus baterie Lithiu Polymer care e mai performanta decat noile LiIon a Toyotei.
    Da, Toyota ramane a fi marca mea preferata, insa Kia/Hyundai ofera mai mult si mai bun dupa mine.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente