Cea mai mare retea de superchargere din Europa, reteaua Ionity nu vine in Romania pentru ca tara noastra nu se afla in spatiul Schengen.
Si acest lucru a fost aratat de Ionity pe toate proiectile lor de dezvoltare, stire complet nefericita pentru romanii care vor sa-si cumpere o masina electrica in viitorul apropiat.
Un alt detaliu extrem de RELEVANT este faptul ca reteaua Ionity este construita pe banii Uniunii Europene, adica si cu banii Romaniei care cotizeaza anual la bugetul UE cateva miliarde de euro.
Insa, romanii DAOR platesc construirea retele Ionity in Ungaria, Spania sau Cehia fara ca acestia sa primeasca macar un supercharger in Romania.
De fapt, Ionity este un esec al Uniunii Europene pentru ca tarile care nu sunt momentan in spatiul Schengen, respectiv Romania si Bulgaria nu intra nici macar in planurile de dezvoltare din 2030.
Vezi AICI harta cu viitoarele chargere Ionity!
In aceelasi timp, Tesla nu tine cont de politica si construieste pe banii proprii zeci de statii de putere de tipul V3 in Romania, pentru ca doar asa vanzarile pot ajunge la un nivel dorit.
Cei care conduc orice alta masina in afara de Tesla se chinuie sa incarce la statii de tipul supercharger pentru ca acesta de obicei nu functioneaza in parametrii, viteza de incarcare medie in zona Bucuresti la reteaua eRenovatio fiind de 10 kw fata de 250 kw la Tesla.
Pai ca si cum ai spune ca de ce europa da bani pt autostrazile noastre desi ei nu locuiesc aici si asta e doar un exemplu
Dar aici este incident pt ca noi nu suntem parte din proiect pt ca nu vrea Austria.
Lasă ca nici Grecia nu are, Țările Baltice au câte 1-2 fiecare. Și, apoi tarifele la HPC românești sunt chiar sub cele ale Ionity cu abonament.
Cum sa coste 500 kw 5500 lei ? Vorbiti prostii.