Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Inventatorul filtrului de particule PSA Peugeot-Citroen este lider in tehnologia Cean Diesel 2012

Pentru a elimina toate aceste emisii, inclusiv particulele ultra-fine, Grupul a inventat FiltrulActiv de Particule, (FAP) care a echipat în premieră mondială modelul Peugeot 607 din2000, cunoscând o răspândire vastă în anul 2007.

Tehnologia echipează toate modelelePeugeot si Citroën începând cu anul 2010. Astăzi, aproximativ 6 milioane de autovehiculePeugeot si Citroën sunt echipate cu FAP.

Filtrul de particule este un sistem mecanic ce livrează o eficientă de 99.9%, indiferentde etapa de utilizare a propulsorului diesel

Un raport al Agentiei Franceze de Management al Mediului si Energiei (ADEME)* arată cămajoritatea particulelor care ajung până la nivelul alveolar al plămânilor au o dimensiunecuprinsă între 5-100 nanometri. Tocmai aici îsi demonstrează eficienta FAP, eliminândpeste 99.9% dintre particule.

Colectate în structura filtrului, acestea sunt arse în timpul regenerării.

FAP-ul este un sistem mecanic eficient ce colectează particulele în mod continuu,indiferent de faza de utilizare a vehiculului, inclusiv în timpul pornirii la rece sau la cald,atât în oras cât si pe autostradă, chiar si atunci când filtrul este plin. Pentru a garantafunctionarea autovehiculului, filtrul se autocurătă automat printr-un procedeu denumitregenerare, prin care particulele colectate sunt arse.

Filtrul Activ de Particule Peugeot Citroën este cel mai eficient de pe piată

Spre deosebire de rivalii săi, care au optat pentru filtrele catalitice, PSA PeugeotCitroën a optat pentru o solutie FAP cu aditivare. În afara faptului că permite filtrului săse regenereze de patru ori mai repede fată de un filtru catalitic, aditivarea oferă o eficientăoptimă a FAP indiferent de conditiile de sofat, inclusiv în mediul urban, optimizândconsumul de carburant.
În consecintă, propulsoarele Diesel PSA Peugeot Citroën sunt robuste si compatibile cutoate tipurile de carburant diesel, inclusiv amestecuri ce contin până la 30% biodiesel.Tehnologia de aditivare este de asemenea recunoscută ca fiind superioară în materie deemisii de NO². Conform unui raport recent întocmit de Agentia Franceză pentru

SecuritateaSanitară a Mediului si Muncii (AFSSET), atunci când rata de penetrare în cazul filtrelor departicule aditivate (dintre toate autovehiculele echipate cu FAP) depăseste aproximativ 30%, emisiile totale de NO² pentru vehiculele usoare (cu sarcină usoară) ar trebui redusepână în 2014.

Propulsoarele diesel-hibride PSA Peugeot Citroën reprezintă încă un pas înainte în ceea ce priveste grija fată de mediu
Este important să ne reamintim că motoarele diesel oferă deja un număr mare de beneficiifată de mediu, tinând cont de faptul că autovehiculele echipate cu ele emit cu 15% până la20% mai putin CO² pe kilometru comparativ cu un autovehicul pe benzină similar.

PSA Peugeot Citroën face astfel un pas înainte gratie tehnologiei HYbrid4, ce combină unmotor diesel echipat cu FAP cu un motor electric pentru a optimiza consumul de carburant,în special în timpul condusului în mediul urban, păstrând în acelasi timp calitatea aerului sireducând nivelul gazelor de seră.

Inovatia „made in France” a fost lansată în premierămondială în 2012 la Peugeot 3008, 508 RXH, 508 Sedan si Citroën DS5.

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente