Se pare ca RAR este o institutie care se mandreste cu salarii si un grad al profesionalismului greu de inteles de omul de rand, insa realitatea este ca si acolo ca si la CNAIR exista incompetenta institutionalizata.
Exemplul cel mai bun este de astazi cand “inginerii” RAR au descoperit un ML270 de prima generatie care avea probleme cu sistemul airbag, insa dupa respingerea masinii clientul a decis sa revina cu o banal banda izolatoare care sa acopere indicatorul de SRS OFF.
Aceasta situatie se intampla la toate reprezentantele RAR pentru ca soferii stiu ca pot scapa bazma curata cu ceva spaga!
Daca acesti faimosi ingineri RAR chiar doreau sa munceasca se conectau la OBD-ul masinii sa detecteze care sunt problemele reale ale masinilor care vin la identificare!
Este atat de simplu, insa SPAGA si INCOMPETENTA primeaza la aceasta institutie care este de vina pentru 50% din accidentele grave din Romania ( trec ITP-ul cazane de masini cu acordul celor de la RAR!).
P.S.
Draga RAR vezi ca in Romania vin masini care nu mai au nici un airbag montat in bord sau in scaune! Daca bagai si tu 2 minute pe OBD un calculator descopereai cazanele fara ca noi sa aflam de la TV cand mor romanii pe sosele!
Si vezi ca prin fata sediului de la Grivita Sector 1 trec zilnic mii de masini diesel cu DPF off fara sa-ti pese!
Foarte adevărat ,inclusiv la unele vehicule RATB,Euro 6,aceasta este țara noastră plină de minunății .