Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Fanii BMW nu considera noul model Seria 1 F40 drept un BMW veritabil pentru ca acesta are tractiune pe fata

BMW Seria 1 din generatia F40 a ajuns pe piata SH in Europa de Vest, si acum vedem pentru prima data faptul ca masina germanilor are o valoare de revanzare mult mai mica decat cea a predecesorului sau.

Si acest lucru se intampla pentru ca noul Seria 1 F40 are o solutie tehnica low-cost, respectiv motor transversal si tractiune pe puntea fata, in timp ce generatia precedenta avea un motor longitudinal cu transmisie pe puntea spate.

bmw Seria 1 F40 , tractiune pe fata Seria 1 F40 , probleme noul bmw seria 1, autolatest, planetare fata Seria 1 F40, testeauto 2022

Vanzatorii de BMW vor spune ca poti sa-ti cumperi o versiune xDrive, insa noi toti stim ca un BMW veritabil are o solutie tehnica motor longitudinal si puterea transmisia puntii spate, solutie care ofera un echilibru perfect intre cele doua punti.

bmw Seria 1 F40 , tractiune pe fata Seria 1 F40 , probleme noul bmw seria 1, autolatest, planetare fata Seria 1 F40, testeauto 2022

O alta mare problema despre care fanii BMW spun este lipsa cutiei ZF8 care este una montata doar pe modelele cu motoare longitudinale care acum nu se mai regaseste pe Seria 1.

bmw Seria 1 F40 , tractiune pe fata Seria 1 F40 , probleme noul bmw seria 1, autolatest, planetare fata Seria 1 F40, testeauto 2022

Modelul este oferit in versiunile de baza cu o cutie Getrag 7DCT care se regaseste si la Renault si la Ford, iar versiunile mai puternice au o cutie Aisin AT8 care din pacate este inferioara unei cutii ZF8.

Si cel mai bine se vede in imaginea de mai jos unde actualul Seria 1 F40 intra in productie langa vechiul Seria 1 care avea solutia tehnic cu transmisie pe puntea spate!

bmw Seria 1 F40 , tractiune pe fata Seria 1 F40 , probleme noul bmw seria 1, autolatest, planetare fata Seria 1 F40, testeauto 2022

Ultimul model Seria 1 echipat cu celebra cutie ZF8 Plus este cel testat de noi AICI!

Test Drive cu cea mai buna masina compacta premium! BMW 118d Pachet M ZF8 Plus 2018

Multi fani BMW au mentionat ca actualul Seria 1 a avut un start ratat din cauza design-ului frontal al masinii in momentul lansarii sale internationale, lucru care, din fericire nu prea a contat la capitolul vanzari.


Spunem aceasta in ciuda faptului ca masina de fata are un facelift exterior care a “indulcit” optica frontala a masinii, insa adevarul este ca BMW Seria 1 ramane si in acest an, una dintre cele mai bune, daca nu cea mai buna masina compacta premium din lume.

Pentru a argumenta acest lucru, mentionam faptul ca acest model are o calitate de fabricatie peste cea a unui Mercedes Clasa A, insa la acelasi nivel cu actualul Audi A3. Materialele plansei de bord sunt de nota 10, bavarezii folosind cea mai buna spuma poliuretanica a momentului.

Un alt detaliu greu de concurat, este componenta tehnica, BMW Seria 1 ramanand singura compacta veritabila cu tractiune pe puntea spate, solutie apreciata de fanii masinilor premium, chiar daca 90% dintre compacte sunt doar tractiuni cu motoare transversale.

Aici, fanii BMW mentioneaza ca solutia motor longitudinal si tractiunea spate, sunt singurele criterii pentru care Seria 1 NU ARE CONCURENTI in acest segment, in ciuda varstei sale.

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente