Una dintre cele mai importate industrii auto din Europa, cea din Italia incepe sa devina una esuata completa dupa ce oficialii de la Roma au afisat cifrele de productie.
Acum, putem spune ca Italia sub tutela celor de la Stellantia iese treptat de pe scena auto europeana pentru ca marcile sale de volum Fiat si Afla Romeo nu mai conteaza nici chiar pentru italianul de rand.
Astfel, cifrele de productie din 2024 arata asa:
- În septembrie 2024 s-au produs aproximativ 25.000 de autoturisme, în scădere cu 50,5% față de septembrie 2023.
- În perioada ianuarie-septembrie 2024, producția a fost de 256.000 de unități, cu 38,3% mai puțin față de aceeași perioadă din 2023.
De vina pentru aceste cifre negative sunt oprirea productiei de modele cu motoare pe benzina si diesel, cum ar fi Fiat 500 și absența unui nou Tipo afectează vânzările. În plus, lansarea târzie a lui Fiat 600, care înlocuiește Fiat 500X, a lăsat un gol în gamă, afectând înmatriculările în mai multe țări.
Datele au fost publicate de Istat și Anfia pentru 2024, doua dintre cele mai importante institutii din Italia care reglementeaza industria auto.
Fiat o mașină slabă nefiabila ca și Peugeot
Pentru cât de învechire tehnologic și nepractice sunt unele din mașinile Fiat (Panda ,500 )se vând nesperat de bine.Norocul lor este că există mult factor emoțional , și nu rațional,in achiziționarea unei mașini.
Dacă ar mai cădea din preț la sigur sar vinde
Fiat 500 e un tomberon pe roti: la 100km/h ai senzatia ca vine sfarsitul lumii. Ergonomic este ceva teeibil: dacia 1310 era mai confortabila ca ficatelul 500… Ma mir ca au existat cumparatori