In ciuda faptului ca piata de masini SH a inregistrat o usoara scaderea fata de cea din anul precedent, romanii inca prefera sa conduca masini puternice si economice.
Conform specialistilor, din cele 123.443 de masini SH importate majoritatea au fost Euro 6 diesel cu puteri maxime de 150-200 CP, adica masini performante si extrem de economice.
In calcul nu intra masinile noi vandute in Romania pentru ca acolo deja vorbim de 80% vanzari de flote spre societati comerciale.
Si daca consideri ca o masina SH este “un cazan” nu uita ca masinile importate de catre romani sunt modele premium cu transmisii automate cu reale performante mai ales daca ne uitam ca varsta medie a acestor modele SH este de 5 ani.
Importul de masini SH diesel Euro 3 cu sute de mii de km cu preturi de maxim 5.000 euro nu prea mai exista in Romania, clientul traditional de SH din Romania preferand o masina cu an cat mai bun de fabricatie din segmentul premium.
Mai jos vezi cum arata parcul auto SH din Bucuresti, cel mai mare oras din Europa de Sud-Est a Europei.
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA ajuta Autolatest Romania sa ramana obictiva in continuare: Donează prin Patreon AICI
A luat foc o masina cu motor pe combustie pe autostrada A2 astazi . Dar daca era electrica ? Aflam si daca ardea in Burkina Faso .
Tot cazane sunt, puteți s-o spălați cum vreți. Nu le da nimeni de bune ce sunt și cu kilometrii putini.