Infrastructura rutiera din Bucuresti ascunde o mare problema pentru cei care se cred soferi, sau chiar si pentru cei care vin pentru prima data pe aceste meleaguri.
Aceasta duce automat la rasturnarea masinii fara nici un drept de apel din partea soferului vitezoman.
Si cand vorbim de rasturnari in Bucuresti ne referim evident la cele care duc masina ta imedia in zona de DAUNA TOTALA insa si cu raniti grav.
DE CE SE RASTORNA MASINILE IN CAPITALA?
Intr-un oras de provinicie cu siguranta daca pierzi controlul poti sa iesi usor in decor sau chiar pe o bordura, insa in Bucuresti urmarile sunt mult mai grave.
In zona Soseaua Virturii din Sectorul 6 daca pierzi controlul masinii sari direct in Barajul Lacului de Acumulare Curel si mori inecat in Dambovita, situatie care se intampla si in zona strada Releului cu saritura directa tot in Dambovita.
Si in cele mai multe situatii in aceste salturi mortale masina ajunge in apa complet rasturnata.
Un alt pericol pentru soferii vitezomani este BOLARDUL de granit intalnit in special in Centrul Civic si Sectorul 4, impactul cu un asemenea stalp ducand automat la rasturnarea masinii cu o dauna totala evidenta.
In ciuda faptului ca acestia arata de parca sunt pusi acolo sa fie o bariera anti-tanc, au existat cazuri in care pietonii au fost salvati de acestia pentru ca masina nu a ajuns pe trotuar!
Insa, in general sunt injurati pentru ca soferii nu mai pot parca pe trotuar direct in fata scarii asa cum erau ei obisnuiti de pe vremea marelui zidar Ceausescu!
Ultimul si poate cel mai perfid obstracol pentru cocalarul vitezoman in Bucuresti este gardul STB al lui Firea care este singurul lucru bun facut de fosta administratie in Capitala, insa care duce la rasturnarea tuturor masinilor care se ating de el!
Acest gard este urmasul gardului galben al lui Basescu din zona tramvaiului 41 care avea in plus si o bordura de siguranta care in cele mai multe cazuri este complet inutila.
cand esti mic ,esti prost ,cand esti mare ,iti iei bemveu..