Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Hyundai-Kia Motor Company (HMC) a dezvoltat motorul care utilizeaza injectia directa de hidrogen si reduce emisiile cu 99%

Hyundai-Kia Motor Company (HMC) a prezentat ieri cel mai avansat motor pe hidrogen din istorie, respectiv un motor cu 4 cilindri de doi litri turbo 2.0 T-GDI care functioneaza cu hidrogen lichid.

Fata de modelele Toyota si Honda care sunt de fapt masini electrica alimentate prin hidroliza cu hidrogen, cei de la Hyundai-Kia Motor Company (HMC) au dezvoltat un motor SIMPLU care are pistoane clasice care utilizeaza in loc de benzina hidrgenul.

Hyundai-Kia Motor Company (HMC), motor 2.0 tgdi hidrigen, autolatest, drive test, emisii motor hidrigen

Prima ranforsare a fost cea a camerei de ardere care face acum fata la o presiune de 30 bar, iar sistemul de evacuare este la randul sau special conceput.

Sistemul de injectie este unul direct cu injectoare si pompa de inalte speciale.

Test Drive cu noua KIA Stinger 2.0 T-GDi GT Line AT8 RWD de 255 CP! Singura masina sport cu 7 ani garantie

Fata de o masina care merge pe benzina acest motor KIA-Hyundai este capabil sa reduca emisiile de CO2 cu pana la 99%, iar cele de particule cu pana la 90%.

Testele arata ca emisiile de NOX sunt doar de 15 ppm, cifra extrem de mica pentru un motor termic.

Hyundai-Kia Motor Company (HMC), motor 2.0 tgdi hidrigen, autolatest, drive test, emisii motor hidrigen

Acest motor poate sa fie o solutie pentru masina electrica, insa marea sa problema este lipsa unor statii de alimentare cu hidrogen, statii care au un cost de realizare de 10 milioane de euro si implica norme de siguranta stricte.

Sistemul dezvolat de cei din Coreea de Sud nu are nici o baterie sau un motor electric cum vedem la Toyota sau Honda.

Hyundai-Kia Motor Company (HMC), motor 2.0 tgdi hidrigen, autolatest, drive test, emisii motor hidrigen

“The newly developed hydrogen engine technology is an instantaneous and economical technology that can help to replace fossil fuels, which are currently being used as the main power source for vehicles, with carbon-free hydrogen fuels.

Through collaboration with HMC, we will verify the durability of the engine and also expand the application of this technology to not only passenger vehicles but also commercial vehicles and electricity generation power units. Through continuous research and development of technologies for generating power using carbon-free fuels, we will take the lead in the realization of carbon neutrality.”

In Germania statiile de hidrogen au inceput se inchida! Sunt prea periculoase in utilizare si 1 kg de H2 costa 28 de euro

Masinile alimentate cu hidrogen nu au nici o sansa in Romania! O statie te costa peste 6.0 milioane de euro si poate alimenta zilnic doar 20 de masini

PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI

Autolatest Patreon, doneaza pentru autolast, presa auto independenta autolatest, patreon testeauto

 

s

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente