In presa din Germana se discuta pentru prima data faptul ca electrificarea din Europa a esuat pentru ca atat UE cat si producatorii de automobile au avut o politica de demonizare a masinilor cu motoare termice.
Abia acum, la jumatate anului piata auto din Europa a refuzat modelele electrice europene in favoarea celor chinezesti, iar masinile cu motoare termice sunt comercializate cu regret de catre dealeri pentru ca nu corespund politicii ECO a electrificatilor.
“The climate impact of electric vehicles is being politically exaggerated. Consumers are being told that electric cars are ‘zero-emission vehicles’. Combustion engines are being demonized. But ideology does not help the climate,” says head of the Mittelstands- und Wirtschaftsunion.
In prezent piata auto de masini electrice este in colaps atat in Germania cat si in Romania, motiv pentru care recomandam achizitia de masini cu motoare diesel cat timp se mai pot comanda in UE.
Conform statisticilor 65% dintre clientii de masini electrice renunta la ele pentru masini cu motoare termice de tipul hybrid care pot merge 800 km de cu un plin de benzina.
Specialistii din Germania spun ca UE trebuie sa modifice legislatia pentru ca emisiile de CO2 sa fie valabile si pentru constructia masinilor ( termice si electrice), insa si emisiile de CO2 reale ale celor electrice care se alimenteaza de la statii de incarcare cu energie produsa de catre centrale pe carbuni si pacura chiar in Germania.
Astfel, cifrele ar putea arata complet diferit pentru ca productia unei masini electrice este mai poluanta decat cea a unei masini diesel, cat despre reciclarea sa masina EV fiind cu adevarat o bomba pentru mediul inconjurator.
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI