Si cand spunem anihilata, ne referim la toti ceilalti producatori care inca utilizeaza sistemul CCS extrem de greoi si in mare parte nefunctional.
In urma cu o saptamana Ford a anuntat ca toate masinile sale electrice vor avea cablul de incarcare de la Tesla pentru ca este mai usor de utilizat, permite o putere mai mare de incarcare, nu se supraincalzeste si toate masinile Ford vor putea utiliza cele 45.000 de statii Tesla.
Acum si GM a anuntat ca a batut palma cu Tesla pentru aceelasi sistem de incarcare, motiv pentru care celebrul cablu CSS DC intalnit la toti concurentii Tesla urmand sa dispara de pe piata.
Specialistii spun ca Tesla devine noul Exxon Mobil al SUA, respectiv Tesla urmand sa vanda curent pentru 75% din intreaga flota de automobile din America.
In Europa superchargerele Tesla V3 deja pot incarca fara gres orice masina Tesla la orice ora din zi cu o viteza de 250 kw, adica bateria unui Model 3 putand sa primeasca 120 km range la fiecare 5 minute! Adica 340 km in doar 10 minute.
Mai mult decat atat, Tesla deja a inceput sa implementeze superchargerul V4 care anunta din start puteri de 615 kw, adica are capacitea da a incarca o baterie de 100 kwh cu autonomie de 600 km in doar cateva minute.