Ford a lansat oficial in Romania noua sa generatie de modele Fiesta 7

Articole Interesante

Spunem aceasta pentru ca de aceasta data nu mai avem o masina revolutionara precum a fost generatia 6 fata de cea precedenta, Ford Europe incercand acum sa-si cimenteze pozitia sa in acest segment extrem de disputat.

Putini stiu ca Ford Fiesta a detronat “miticul” VW Golf de pe prima pozitie la vanzari in acest an, performanta realizata cu o masina produsa de ani buni de zile cu succes.

Acum a venit randul noii Fiesta 2017 sa ne arate cum trebuie sa se comporte un asemenea automobil, americanii reusind din nou o crestere considerabila a caroseriei.

Noua Fiesta are cativa cm in plus, detaliu care se regaseste la interior unde habitaclul este foarte bun chiar si pentru cei cu o inaltime peste medie.

Tot noua este si plansa de bord care are acum un display integrat in partea superioara, sistem clasic Sync 3 Ford fiind extrem de bun din punct de vedere tehnologic.

Gama de motorizari diesel cuprinse un propulsor 1.5 TDCi in mai multe variante de putere si doua motoare pe benzina. Unul nou de 1.1 litri care vine sa reprezinte versiunea de baza Trend pentru flote si piete emergente, si un clasic 1.0 EcoBoost.

Noi am condus sute de km versiunea Fiesta 1.0 EcoBoost de 100 CP si cutie semiatomata Getrag cu 6 trepte si putem spune ca masina a atins un nivel de rafinament greu crezut in acest segment cu cativa ani in urma.

Pur si simplu, o Fiesta echipata intr-o versiune de top Titanium sau chiar Vignale reprezinta o mare problema chiar si pentru masinile din clasele imediat superioare precum Focus, Astra, Golf sau Megane.


Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -

Galerie Foto

Articole Recente