BMW tot incearca cu disperare sa vanda noul BMW i7 M70 xDrive drept cea mai buna masina electrica din Europa, insa de fiecare data cand aduci in discutie un Model S standard masina germanilor este CLAR INFERIOARA.
Sa spui ca un BMW i7 M70 xDrive de peste 200.000 euro este o mizerie pare un lucru greu de inteles, insa cand descoperi ca cea mai buna masina electrica BMW poate sa dezvolte doar 650 CP in timp ce o Tesla de baza are 685 CP si se vinde cu 100.000 euro mai ieftin.
Mai mult decat atat, Tesla ofera gratuit romanilor 5.000 km incarcare gratuita la orice SuperCharger din lume, in timp ce BMW cere bani in plus pana si pe cablul de incarcare la statii no-name unde incarcare poate dura si 6 ore daca tinem cont de bateria masinii.
Fanii Tesla spun ca un BMW i7 M70 xDrive este O MIZERIE din punct de vedere al tehnologiei si al pretului cerut, mai ales cand acum pentru doar 109.990 euro poti sa-ti cumperi un Model S Plaid care are doar 1.020 CP si care poate merge 600 km cu o singura incarcare.
Adica este mai ieftin cu 110.000 euro ca un BMW i7 M70 xDrive cu dotari, si are in plus si avantajul de a avea trei motoare care ofera in plus 370 CP.
BMW a incercat ca si Mercedes cu al lor EQS sa produca masini premium electrice cu preturi de achizitie exagerate, in timp ce Tesla a motorizat la extrem o masina de generatie veche pentru a afisa cele mai bune performante de pe sosele indiferent de concurenta.
Si ca Tesla ofera 5.000 de km GRATUIT orcarui sofer de Model S sau X, reprezinta cireasa de pe tort in luarea deciziei de achizitie in acest segment.
Viteza maxima al unui S Plaid este de 322 km/h in timp ce BMW ramane limitat la 250 de km/h precum un banal si antic E46 330i din 1998!
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA ajuta Autolatest Romania sa ramana obictiva in continuare: Donează prin Patreon AICI
Voi chiar sinteti dusi cu capu. Aveti niste articole de tot kktul. Cica bmw abia 650 cai. Ce kkt faceti ba cu sute de cai? Fie ca e tasla fie ca e bmw? Daca-i folosesti pe toti, ramai cu cazanu-n drum. Ca asa e la electrice. Si la bmw platesti dotarile, finisarea, luxul. Voi ati vazut cum arata un bmw d-ala comparativ cu o tesla? Atat la exerior cat si la interior. Imbinari, materiale etc.
Va vaitati ca prinde doar 250. Pai daca mergi cu 250 (asta daca ai unde) in 10 min se duce pa suflet bateria. Panarame sinteti. De la mine aveti block.
……lasa pastilele ca viata e greu fara ele 🙂
650 CP vs 1020 CP?!
Chiar nu vezi nici o diferenta sau esti userist de tipul biciclist cu cotiere premium?
Mizerii sunt toate electricele! Mașini de oraș pt femei
struguri sunt acri pt. natarai😂😂😂
Articolul este scris profesionist. Bravo AUTOLATEST!
Salut ! Cand vei plati “curentul” la fel ca toti ceilalti(fara subventii) respectiv parcarea(adica locul) plus asigurari super-scumpe vei constata ca strugurii la care ajungi tu sunt deosebit de acri😆😆😆
Intre timp eu inca alimentez de oriunde in maxim 5 minute si benzina nu se”descarca” precum bateria ta iarna .eventual consum cu 1 litru in plus la suta de km.
Electricele iau fața,, se para ca sunt pe ducă fosilele
Are f mare dreptate Razvan…in primul rand Tesla sunt cele mai urate masini EVER…ce dreacu faci cu 1000 cp(mai ales la noi),stai si 3-4-5 h sa le incarci cand gasesti statie libera,deci ce vorbim….
….noi cand am testat Tesla am stat la coada doar 10 secunde!
Nu confunda cu restul masinilor electrice care nu au acces la reteaua SuperCharger!
Cat despre uratenie…..Autolatest nu a vorbit niciodata despre design….acolo clientii aleg in functie de preferinte.
Și la ce ma ajuta 1000 sau 600 de cai când limita de viteză în România este de maxim 130? Avem cumva Autobahn și eu nu știu? Unde poți folosi cei 1000 de cai ? Când îți duci copilul la școală și îți faci cumpărăturile sâmbăta? Sau trebuie să fii cel mai tare din parcare?
Exact aceasta este mentalitatea de Logan NOU cu garantie 🙂
Spor la treaba prin service-uri cu germana ta!
Sunt curios cât plătește Tesla pentru articole de acest gen, unde nu se prezintă nimic concret, ci doar fanii afirmă că este o mizerie. Mă întreb câți dintre acești fani dețin atât o Tesla, cât și un BMW, achiziționate în același timp. Sunt de asemenea curios când va reuși Tesla să surclaseze BMW și Mercedes în ceea ce privește confortul și calitatea materialelor din interior.
Tesla nu plateste presa in nici o tara……cel putin pe moment!