Daca spuneai acum 10 ani ca North American Charging Standard (NACS) urmeaza sa devina un standard mondial pentru toate masinile electrice cu siguranta erai criticat daca nu mai mult.
Ei bine, acum orice iPhone se incarca cu USB C produs si dezvoltat de Samsung pentru ca este mult mai bun, iar in industria auto portul de alimentare Tesla devine standard.
VW, GM, BMW, Mercedes sau Audi au incercat toate combinatiile posibile insa AU ESUAT lamentabil pentru ca toate companiile “care vand” curent in SUA, Europa sau Asia sunt un esec evident.
Orice sofer de Tesla stie ca ARE GARANTIA ca vizita la superchargerul North American Charging Standard (NACS) FUNCTIONEAZA fara discutii, iar in situatii extreme precum ploi, avalanse sau tornade masina celor de la Tesla te atentioneaza din timp sa faci alimentarea in alta zona.
La orice alta marca de masina electrica alimentare este UN CHIN REAL, iar aplicatii precum PlugIn sau eRenovatio sunt mizerii care nu functioneaza in viata de zi cu zi.
Orice sofer care a alimentat o Tesla stie ca acesta este standardul si ca, daca primesti servicii inferioare vei renunta la marca si automobilul respetiv in scurt timp.
TESLA NU ARE CONCURENTA IN ROMANIA!
Este greu de crezut cum Tesla a reusit in doar doi ani sa anihileze intreaga piata auto de masini electrice din Romania, toti concurentii sai directi fiind nevoiti sa ramana cu masinile in showroom-uri fara ca acestea sa fie vandute.
Si cand Tesla spune ca mai deschide un SuperCharger la Craiova si unul la Brasov toti dealerii auto din zona sunt anihilati din start!
Si asta se datoreaza doar sistemului North American Charging Standard (NACS) care incarca masina mult mai repede si mai eficient decat orice alta mizerie precum CSS Type2, CHAdeMo sau Type 2.
Si ca sa intelegi mai bine cat de importanta a devenit Tesla Motors, urmatorii constructori de automobile au trecut la chargerul NACS Tesla: Acura, Fisker, General Motors, Honda, Jaguar, Mercedes-Benz, Nissan, Rivian, Polestar si Volvo.
In prezent sunt peste 52.000 de statii de tipul Tesla SuperCharger in lume, si americanii tocmai au primit bani din partea UE pentru largirea retelei in Europa fara ca VW, BMW, Mercedes sau Stellantis sa scoata bani din buzunar.
Insa chiar si asa, Tesla trebuie sa dea acordul si accesul la reteaua sa, adica cine nu are un contract cu Tesla nu poate sa alimenteze, motiv pentru care Tesla a devenit peste noapte mai importanta ca Exxon Mobile sau Shell!
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA ajuta Autolatest Romania sa ramana obictiva in continuare: Donează prin Patreon AICI
Statiile Tesla din România si Europa utizeaza standardul CCS2 sau cele mai vechi Type 2. Nici o statie nu utilizeaza standardul american NACS. Nu stiu de unde ati copiat articolul dar spuneti numai prostii. Nu mufa de încărcare da puterea ci modelul statiei. Tesla are statii de 250 kw iar ceilalți de 22 si 50 kw. De aici diferența de incarcare.
Toate statiile Tesla din Europa urmeaza sa fie modificate NACS cum sunt cele din SUA!
Dude, USB C nu este produs si dezvoltat de Samsung. Nefericită comparație.