Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Constructorii auto care nu trec la chargerele NACS Tesla vor da faliment! Americanii detin monopolul pe toate pietele

In aceste zile se poarta discutii ample intre Tesla si restul constructorilor de automobile electrice care au recunoscut ca formaul CSS este un esec si singura solutie viabila este superchargerul Tesla.

NACS tesla, supercharger NACS tesla, acces superchargere NACS tesla, css vs NACS, probleme incarcare css dc, autolatest, testeauto

De fapt, vorbim de intreaga retea Tesla care incarca la orice ora cu 240 kw fara gres, adica poti incarca o baterie de 100 kwh in cateva minute pentru o autonomie reala de 600 km.

In urma cu doua luni Ford si GM au inteles ca vor disparea de pe piata daca nu se inteleg cu Tesla pentru accesul la Superchargere, rezultatul fiinal fiind salvarea tuturor modelelor Ford si GM EV.

NACS tesla, supercharger NACS tesla, acces superchargere NACS tesla, css vs NACS, probleme incarcare css dc, autolatest, testeauto

DE CE TESLA ESTE CEA MAI EFICIENTA?

Pentru ca Tesla produce in totalitate superchargerele sale, detine locatiile si ofera cel mai mic pret pentru energia vanduta.

In viitor toate noile statii de tipul Supercharger vor avea baterii de capacitate ingropate sub statie in care se magazineaza energie electrica ieftina noaptea pentru a se vinde cu un profit maxim ziua la ore de varf.

NACS inseamna North American Charging Standard si este cel mai eficient mod de a alimenta o masina electrica! Este usor de folosit, mufa este realizata cu putine elemente care se pot deterior in timp, iar greutatea cablului de alimentare este mult mai mica decat cea a sistemului CSS de 50 kw.

NACS tesla, supercharger NACS tesla, acces superchargere NACS tesla, css vs NACS, probleme incarcare css dc, autolatest, testeauto

In Romania, Tesla deja detine o retea in cateva orase, retea considerat de toti soferii drept cea mai buna din tara pentru ca nu se sta la coada, soferii sunt penalizati pe minut daca uita sa-si scoata masina de la incarcat, iar superchargerele V3 deja incarca cu 240 kwh!

In comparatie rivalii de la Renovatio au statii care nu functioneaza, iar incarcarea reala se face cu viteze mediocre de 7 kwh in sezoul rece!

Am testat intreaga retea Renovatio e-charge din zona Bucuresti si putem spune ca este deficitara! Viteza de incarcare este extrem de mica

PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA ajuta Autolatest Romania sa ramana obictiva in continuare: Donează prin Patreon AICI

Autolatest Patreon, doneaza pentru autolast, presa auto independenta autolatest, patreon testeauto

s s

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente