Acum in plina criza economica despre care oficialii nu vorbesc, Autolatest recomanda achizitia unui set de anvelope de tipul all season care te pot ajuta sa reduci costurile cu masina ta cu cel putin 2.000 lei in urmatorii patru ani.
Si cand spunem asta, ne uitam la specialistul AutoSoft Bucuresti care ofera o gama variata de astfel de anvelope all season dedicate masinii tale.
Astfel, daca luam in calcul o domensiune medie de 205/55/17 vedem ca pretul mediu este de 450 lei, adica pentru patru bucati platesti 1.800 lei pentru a schimba atat setul de anvelope de vara cat si cel de iarna vechi.
DE CE ALL SEASON IN 2023?
De cate ori te-ai intrebat daca anvelopele all season sunt o alternativa buna pentru masina ta? Anvelopele all season te scapa de nevoia schimbarii sezoniere, fara a face compromisuri.
Un cauciuc all season de calitate trebuie sa aiba distanta de franare mica, aderenta si precizie atat pe timp de vara, cat si iarna. In plus, nu mai este necesara achizitionarea unui al doilea set de anvelope la trecerea dintre sezoane. O alegere potrivita pentru orice tip de sofer!
Sfatul Autolatest este achizitia de anvelope fabricate in Coreea de Sud, marcile lor principale fiind Hankook Tire, Aurora, Hankook, Kingstar, Kumho Tires unde Laufenn are cel mai bun pret de achizitie chiar si comparat cu cele chinezesti putin recomandate.
Laufenn face parte din grupul Hankook, iar anvelopele fabricate sunt concepute pentru piata europeana, pentru a oferi fiabilitate, siguranta si o experienta placuta la volan.
HANKOOK Kinergy 4s2 H750 sunt anvelope all season care se potrivesc tuturor conducatorilor auto ce nu doresc sa isi schimbe anvelopele o data la 6 luni insa nu doresc sa renunte la performanta si siguranta oferite de anvelopele de iarna si vara.
Datorita faptului ca anvelopele sunt inscriptionate cu simbolul M+S sunt potrivite pentru anotimpul rece oferind tractiune si aderenta pe zapada si carosabil ud.
Este optima si pentru sezonul cald fiind rezistente la temperaturi mari oferind distante scurte de franare si confort pe suprafete umede si uscate.
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA ajuta Autolatest Romania sa ramana obictiva in continuare: Donează prin Patreon AICI
Da, anvelopele all-season sunt o alternativa buna pentru cei care au un rulaj anual mic si mediu (in jur de maxim 15.000 km pe an) si care nu sunt nevoiti sa mearga iarna in conditii extreme (se poate si cu all-season, dar ajutate de lanturi).
Ca si durata de viata, la o medie de 15.000 km pe an, anvelopele all-season sunt eficiente, pe timp de iarna, maxim 3 ani (in primul an foarte bune, in al doilea an bune, iar in al treilea an oarecum satisfacator). Pe timp de primavara-vara-toamna sunt foarte bune pe tot parcursul celor 3 ani.
NU folositi anvelope all-season ieftine, low-cost, no-name, pntru ca veti intampina probleme de aderenta si iarna si vara.
Tot ce am scris mai sus este din propria experienta cu mai multe marci de anvelope all-season.
Iarna la munte All season = 0 aderenta.
Nu degeaba s-au inventat cauciucurile de iarna.
Eu dau exemplu all- season Michelin Crossclimate+ care tin 100 000 km, primii 2 ani perfecti si vara si iarna , din al treilea an iarna intra abs , dar primavara , vara si toamna sunt perfecte.
Iarna luati cauciucuri de iarna, pentru ca atunci cand da zapada aceste Michelinuri nu sunt tocmai bune.
Eu sunt fan all- season dar iarna clar ” NU”
Clar nu luați mărci ieftine, luați minimum Hankook.
De asemenea, puteți urmări pe YouTube teste pe bune și veți vedea că anvelopele allseason de la mărcile premium sunt chiar mai bune pe zăpadă decât anvelopele dedicate de iarnă de la mărcile ieftine.