Se pare ca transportul masinilor electrice devine cu adevart o mare probleme pentru transportatorii care nu inteles cum o masina electrica poate duce la scufundarea unei nave de aproape 20.000 de tone.
Nava transportoare de automobile se numeste Fremantle Highway si a plecat din Germania spre Asia cu 2.800 de automobile dintre care 28 de masini erau electrice.
Marinarii spun ca incendiul a plecat de la una dintre masinile electrice care pe mare nu are cum sa fie stins, adica incendiu care duce la pierderea navei.
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA ajuta Autolatest Romania sa ramana obictiva in continuare: Donează prin Patreon AICI
Cica a pornit de la un mercedes electric. Nu se poate scoate masina afara si aruncata in mare ??? stai asa , sa ce, sa se scufunde nava ?
Tu crezi ca masina aia o iei asa pe pla si o arunci peste bord? 1 atunci cand ia foc degaja foarte multa caldura si o flacara de zici ca e aruncator de flacari
2 in jurul ei sunt alte masini
E greu sa gandesti….
Bruce lee ști cum arde o mașină electrică???ști că sunt așezate una lângă alta ?? Poate era și în misloc…..ce facem….
The Fremantle Highway is a “roll-on/roll-off,” or “RoRo,” ship, a vehicle carrier designed for cars to drive on and off of it in loading and unloading. It was carrying 2,832 gas-powered cars, complete with a large amount of volatile energy stored in their collective gas tanks (some is needed to drive on and off of the ship) and in the tank of the ship itself, and 25 electric cars, from Germany to Egypt.
Tinand cont ca vehiculele cu COMBUSTIE (e in nume) interna au probabilitate mai mare sa ia foc decat electricele, si ca erau de 100 de ori mai multe vehicule cu COMBUSTIE (e in nume) interna decat EV la bord, ce va face sa credeti ca incendiul a pornit tocmai de la un EV? E comedie…
Da tata asa au spus cei de pe vas care abia au scapat cu viata!
Incendiul a pornit de la o masina electrica!
https://autolatest.ro/wp-content/uploads/2023/07/45u6e567ur67u.jpg
Dragă Tudore, întreabă-i pe pompieri şi pe mecanici care e cauza principală a incendiului la maşinile cu combustie INTERNĂ… într-o găleată cu motorină poți să arunci o țigară s-o stingi. Benzina se aprinde cu scânteie(electrică), iar un incendiu e inițiat de un scurtcircuit(tot electric) ceea ce se evită la transport decuplând o bornă de la baterie. În schimb, bateriile Li-Ion au explodat şi prin buzunarele oamenilor cu telefoane “de marcă”… Alaltăieri am văzut o ştire cum un american a rămas şi fără casa de 1 milion-juma’$, din cauza
Mercedesul electric din garaj.
Mașinile electrice trebuie transportate cu bateria neincarcata.
Ar trebui sa faca compartimente etanse separate, inundabile pentru masinile electrice cu litiu si daca cumva se aprinde vreuna sa inunde intregul compartiment… Sau sa transporte masinile fara baterie pana la destinatie si bateriile sa fie transportate separat. Oricare varianta ar fi, ideal ar fi ca bateriile sa fie cat mai descarcate atunci cand sunt transportate. Un 5-10% maxim ar fi suficient cat sa le transporte. Oricum pana in port si din port nu merg pe roti mai departe (ma refer la cele noi care vor fi de vanzare, nu la masina unei anumite persoane).