Se pare ca inca mai pot aparea minuni ale industriei auto britanice pentru ca in Germania inca circula intr-o stare buna de functionare un Range Rover III cu peste 1 milion de km la bord.
Este vorba de gama Range Rover III echipata cu motorul V8 de 3.6 litri AJD-/PSA DT17 V8Â twinturbo cuplat la cutia HP6 produsa de ZF, proprietarul spunand ca in afara de cele doua turbine, pernele de aer, admisia si injectoarele masina are toate componentele originale.
Motorul a fost construit de catre Peugeot pentru Ford si Land Rover pentru ca parteneriatul cu BMW nu mai permitea utilizarea vechiului L6 BMW.
Acesta spune ca transmisia ZF6 a primit un schimb de ulei la fiecare 100.000 de km, iar sistemul de franare discuri noi la 80.000 de km si placute la fiecare 40.000 de km.
In ultimii 860.000 de km masina a tractat 3.5 tone zilnic pe autostrazile din Germania si Olanda, adica nu a fost supusa unu condus extrem cum vedem ca sunt masinile pe soselele din Romania.
Generatia III a lui Range Rover a fost recunoscuta ca fiind una extrem de problematica pentru ca este de fapt un facelift aplicat lui Range Rover II, cel mai “prost” model din istoria marcii.
Test Drive cu noul Range Rover P530 First Edition L460! Motor BMW si cutie ZF8 Plus

Doar turbine,admisie si suspensii…doar tractat…zilnic….
Nu este facelift,este conceput de la zero in era bmw…