Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Este oficial! Din 2035 se vor vinde fara probleme masini cu motoare termice in Europa! Electrificarea mai trebuie sa astepte

Se pare ca puterea de convingere a Germaniei a dat roade in Comisia Europeana care a votat ca interzicerea vanzarii cu motoare termice din 2035 in UE sa nu mai intre in vigoare.

alianta efuel europa, benzina sintetica, motorina sintetica, gpl sintetic, e85, 2035 masina benzina, europa viitor auto, autolatest 2035

Germania a dorit ca din 2035 sa existe in continuare masini cu motoare pe benzina si motorina Euro 7 care sa utilizeze carburant cu aprenta de carbon zero, adica benzina si motorina sintetica.

benzina sintetica, motorina sintetica, gpl sintetic, electroliza benzina sintetica, masina pe benzina sintetica, rafinarie benzina sintetica germania, autolatest, combustibilul viitorului, probleme masini electrice

In acest moment visul electrificarii fortate a Europei a apus, pentru simplul fapt ca toate statiile de tipul PECO vor vinde din 2035 benzina sintetica, motorina sintetica si GPL sintetic fara ca acestea sa dispara.

Soc si groaza pentru fanii masinilor electrice! In Germania deja ruleaza un Golf 7 1.4 TSI cu benzina sintetica

Si viitorul este asigurat pentru ca deja exista o alianta pentru E Fuel in Europa, alianta care intruneste gigantii industriei auto care vor realiza acesti combustibil la un pret mic incepand cu anul 2035.

alianta efuel europa, benzina sintetica, motorina sintetica, gpl sintetic, e85, 2035 masina benzina, europa viitor auto, autolatest 2035

CE INSEAMNA BENZINA SI MOTORINA SINTETICA?

Pentru ca masina ta veche care merge pe benzina si motorina poate functiona cu benzina si motorina sintetica inca din primul minut FARA NICI O MODIFICARE TEHNICA A MOTORULUI.

benzina sintetica, motorina sintetica, gpl sintetic, modificari motor benzina sintetica, emisii efuel, autolatest

Adica, nu trebuie sa-ti cumperi o masina noua, iar reparatia celei vechi se poate face in orice garaj din Europa cu costuri modice pentru ca piesele de schimb deja exista.

Reprezentanții companiei Chemieanlagenbau Chemnitz au declarat, potrivit autolatest.ro, că benzina sintetică poate să fie produsă extrem de ușor, rafinăriile putând produce și motorină sintetică și GPL sintetic fără ca emisiile de noxe să mai conteze.

benzina sintetica, motorina sintetica, gpl sintetic, modificari motor benzina sintetica, emisii efuel, autolatest

Un alt mare avantaj este ca benzinarii nu sunt nevoiti sa-si refaca intreaga infrastructura cum vedem la cei care fac statii electrice sau cei care vand hidrogen lichid!

Plus ca fata de Hidrogen lichid ( 700 bar) sau CNG ( 200 bar), benzina si motorina sintetica nu se depoziteaza in rezervor sub presiune!

alianta efuel europa, benzina sintetica, motorina sintetica, gpl sintetic, e85, 2035 masina benzina, europa viitor auto, autolatest 2035

benzina sintetica, motorina sintetica, gpl sintetic, modificari motor benzina sintetica, emisii efuel, autolatest

s

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

24 COMMENTS

  1. Hotii de la VW au influentat guvernul german, Germania are mult de castigat dupa urma VW, care detine si Audi si Porsche, 20% cel putin din economia tarii, si incepand cu 2035 se vor vinde masini cu motoare termice dar care merg numai cu benzina artificiala, combustibil artificial 100%, nu e benzina normala.

    • Știai ca un vapor/împingator de marfa pe mare,poluează cât 3 orașe? Dar oare fabricile zi uzulinele cât poluează, de ce încă nu se termina o data datul foc la anvelope,cabluri electrice pentru cupru și multe altele? Sa circulam cu electric sa facem China cu bani apoi ți se urca în cap. Degeaba merge UE electric dacă celelalte merg clasic ci benzina și motorina.

  2. Ia du-te tu la mare in 4 zile cu un coteț electric, incarcat la priza vecinului, io merg in continuare clasic, cat cretinism poate exista in lume…pffff…….

    • Asa-i, de ce sa mai respire și copiii matale într-un viitor pe care deja l-ai hotărât! Un nu bărbătesc mediului inconjurator! Ce dreaq, trăim și murim pentru cotețele noastre! Important e să-ti plimbi inteligenta sclipitoare in tomberonul vieții! Pentru fenomene ca tine câteva exemple culese din istorie, e foarte posibil să le regretați și pe astea…: până nu demult blenoragia se trata prin injectarea mercurului in organul genital, jucăriile sugarilor erau vopsite cu compuși pe baza de plumb, mai toate problemele de ordin psihic erau tratate prin lobotomie……și nesfârșite altele

  3. Știe neamțul ce știe….. u.e e lambada…. azi e.maine nu e. Totul e relativ…..în u.e….totul. nimic sigur. Totul improvizație.

  4. Ce vrăjeală prezentați. Nu ziceți nimic de sistemul de detecție pe care trebuie să-l aibă mașina, nimic de condițiile impuse. De asta CEO-ul grupului VAG a zis că în 2030 80% din producția lor de mașini vor fi electrice

  5. “CE INSEAMNA BENZINA SI MOTORINA SINTETICA?” ati pus aceasta intrebare in articol, ma asteptam sa si raspuneti, sau ne intrebati pe noi, cititorii?

  6. Politicienii romani de la Bruxelles trebuia sa intre in alianta cu cei din Polonia, Italia, Cehia si Germania si sa militeze pentru sprijinirea investitiilor in biocombustibilii din prima generatie (cei produsi din productie vegetala gen rapita), tara noastra avand un potential enorm.Romania are suficient teren arabil si pentru a hrani toata UE si pentru biocarburanti (biortanol si biodiesel). Tacerea lor este suspecta. Oare si acum a fost “cumparata” tacerea? (vezi cazurile de coruptie recente din Parlamentul UE).

  7. Pentru botisti,
    Productia de baterii si a curentului necesar polueaza si cosuma energie, nu mai vorbim despre reciclarea lor, costuri enorme pentru infrastructura, controlul de la distanta al autovehicolului, dependenta de China, iar despre poluare, o sa facem un zid pana la stratosfera sa nu mai treaca aerul din alte tari.
    Daca erupe un vulcan …. adio chin
    Imbecilitati de gleznieri

  8. Cu un coteț electric poți parcurge 200 km,asta înseamnă că libertatea de mișcare ne este limitata, sânt și mașini cu autonomie mai mare dar cine le poate cumpăra. Carburantul rămâne baza deplasărilor fără stres .

  9. Adevaru e ca e super placut sa mergi la plimbare in oras si sa inspiri aer cu “proteine” de la cotetele diesel . Vad ca nimeni nu arata efectele reale ale poluarii de proximitate a populatiei din centrele urbane. In concediu poti merge cu trenu , doar mergi sa te relaxezi nu sa stai ca un bou in trafic.
    E o schimbare necesara care se va realiza treptat , vor mai aparea modele noi de baterii , sisteme noi de propulsie etc. De undeva trebuie inceput…
    Problema e ca tot mai multe familii au case si masini independente energetic si o sa crape’ hienele de foame . Da va uitati pe plan mondial cred ca 70 % din resurse sunt in tari cu tot felul de dictaturi care le folosesc pe post de santaj.

    • Din pacate pentru tine noi nu am vazut Euro 6 Temp D care sa scoata fum!
      Baga nasul in spatele unui BMW 740d sau S400d din 2022 sa vezi cat de rau miroase!
      Cazanele euro 4 si 5 fara DPF sunt alta poveste…..insa se pare ca nu conteaza pentru arhanghelii electrificarii!

  10. Sa fim seriosi de la început se știa că masinile electrice nu au nici un viitor. Noi nu avem nici macar locuri de parcare, da de unde si locuri de incarcare. După aceia autonomia baterii -dezastru. Cum vedeti voi un zgaraie nori din new york sa încarce toate masinile sa zicem seara .ce fac trag cabluri de la etajul 200 ? După aceia sa vedem peste 5-10 ani cand mor bateriile ,costa enorm circa 15 -20 000 de dolari aproape 80% din pretul masinii. Apoi reciclarea bateriilor ? Dezastru. Sigur nu asta e viitorul. Sa vedem ce-i fi cu e sintetic.

  11. Combustibilul sintetic e de 10 ori mai scump decat combustibilul normal, daca nu investesc in cercetare si dezvoltare sa scada pretul combustibilului sintetic multi o sa prefere electrica

  12. Numai comentarii jignitoare la adresa altor comentatori,făcute cu un egoism în gîndire de parcă discută o inteligență internațională absolută despre ce trebuie să se întîmple și ce nu.
    Ce se întîmplă cu adevărat în privința mediului este peste puterea noastră de a discerne cauzele și efectul schimbărilor climatice de care avem parte.
    La aproximativ 1 lună după declararea plandemiei,ascultînd radio BBC,s-a declarat într-o emisiune că stratul de ozon sa refăcut,acea gaură se închidea.
    Deci natura are forța de refacere foarte mare,de aici înțeleg în mare că mediul ,natura este într-un proces NATURAL de schimbare,noi cu acțiunile noastre nu am făcut nimic altceva decît probabil am grăbit începutul unui proces ireversibil,fapt pe care nu avem puterea de a schimba ceva,sîntem necunoscători în privința asta pentru că nu avem experiențe similare….
    În privința treceri de la combustibili fosili la mașini electrice vorbim de un alt început pe o direcție în care nu avem experiența necesară pe moment și din cauza asta totul este direcționat ca la începuturile folosirii combustibililor fosili,o explozie de fabrici de mașini și mai ales a industriei petroliere asta întîmplînduse concomitent cu invențiilor lui Nicola Tesla,mai precis a unei mașini electrice care la acel moment,din start a fost mai bună la timpul ei decît multe “ASPIRINE” fabricate acum de mărci de renume.
    Dar nu,ei au preferat să se închine interesului lor financiar și ușor de obținut fără să ia în calcul mediul
    Acum se vine cu o idee,se oferă o posibilitate creată de știința deja existentă pe o idee care nu a fost dezvoltată în timp și oferta pe care o fac,din punct de vedere al situației mediului nu vine cu posibilitatea de a schimba ceva în mod rapid și facil,totul se întîmplă vizînd un singur scop…banii.
    Aș întreba,ca diferență între cele două mașini,clasică și cea electrică,ce costuri de fabricație ar fi pentru subansamblurile necesare fiecărei mașini?? pentru că o mașină clasică are mult mai multe piese de fabricat în comparație cu una electrică.
    La cea electrică singura piesă scumpă ar fi bateria iar restul nu ar fi prea complicat în această eră a super tehnologiei……

    • Vezi ca la aia electrica pe langa acumulatorul extrem de scump avem si o electronica complexa care este mult mai costisitoare decat un banal ambreiaj sau un schimb de ulei!

    • Lucian…,vezi ca un acumulator costa cât un autoturism. Aproape 10.000 de euro pentru o baterie de 100 kWh
      Ținând cont de estimările menționate mai devreme, prețul pentru o astfel de baterie va ajunge cât de curând la aproximativ 10.000 de dolari, echivalentul a 9.300 de euro. În urmă cu 13 ani, o astfel de baterie costa aproximativ 100.000 de euro, de zece ori mai mult. Dacă nu-ti permiți o mașină nouă, o sa cumperi una second-hand ,adik cu acumulatorii deja uzați,cu funcționare probabila de 40%. O încarci, stai 1 ora prin aglomerație și terezesti ca s-a consumat,apoi cumperi acumulator 10.000 euro și ai rezolvat problema. Succes !

    • Iar acumulatorii sunt mult.mai nocivi și poluează mai mult,pentru necunoscători, decât benzina și motorina. La fel cum a spus AUTOLATEST,sa vezi atunci cine o sa-ti repare motorul ala electric,când și acum în zilele noastre, service-urile noastre mari,au niște mecanici de tot rahatul,te jumulesc de bani ca în codru și nici masina nu o repara,pleci cu mai mari defecte decât te-ai dus( am pățit de multe ori pe pielea mea,iar acum am 7 ani de când repar în garajele clandestine și sunt f mulțumim calitate/preț,mecanici f buni care au plecat de la service și lucrează particular).

  13. Părerea mea este că cei care sunt încântați de electrice nu vad in ansamblu toată problema transportului, al deplasării omului
    Omul mobil are libertatea de a alege : produsele care le cumpără, locul de munca, casa, concediile, de ce nu și partenerii
    in momentul in care te poți deplasa limitat autonomie 200 k versus 1000 k sau cu transport in comun “din gara în gara” îți pui singur granița și o limitare in dezvoltare
    și un lucru foarte important poluăm mult mai mult să înlocuim ceea ce avem deja mașini pe baterii in loc de combustibil

    • Exact asta este problmea!
      Cine vrea sa-si cumpere EV este liber sa o faca, insa sa ne lase cu teorii ca diesel-ul este RAU ca merge 1.500 km cu un plin si ca are costuri reale mult mai mici!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente