Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

DieselGate II- Volkswagen este acuzat din nou de poluare excesiva pentru ca a modificat ilegal motorul VW 2.0 TDI EA288 Evo Euro 6

VW AG este acuzat din nou dupa 6 ani de la primul DieselGate de modificarea ilegala a motorului sau 2.0 TDI EVO care oficial este capabil sa emite noxe la nivelul normei Euro 6.

probleme VW 2.0 TDI EA288 Evo Euro 6, egr off VW 2.0 TDI EA288 Evo Euro 6, vw mirror glass egr, problems VW 2.0 TDI EA288 Evo Euro 6, noxe emisii VW 2.0 TDI EA288 Evo Euro 6, consum are VW 2.0 TDI EA288 Evo Euro 6, dieselgate II VW 2.0 TDI EA288 Evo Euro 6

Austriecii au descoperit ca acest motor VW 2.0 TDI EA288 Evo Euro 6 cu AdBlue are un sistem EGR care poate sa fie deconectat automat de un soft special atunci cand temperatura extrioara este in zona 15-33 de grade Cesius si altitudinea este mai mica de 1000 metri fata de nivelul marii.

probleme VW 2.0 TDI EA288 Evo Euro 6, egr off VW 2.0 TDI EA288 Evo Euro 6, vw mirror glass egr, problems VW 2.0 TDI EA288 Evo Euro 6, noxe emisii VW 2.0 TDI EA288 Evo Euro 6, consum are VW 2.0 TDI EA288 Evo Euro 6, dieselgate II VW 2.0 TDI EA288 Evo Euro 6

VW se apara si spune ca in Germania si Austria altitudinea medie este mai mare de 1000 metri, iar temperatura medie anuala este chiar mai mica de 15 grade Cesisius.

Marea problema apare atunci in tari precum Romania, Spania sau Italia care au temperaturi medii aflate exact in zona unde EGR-ul VW este deconectat, iar marile orase din aceste tari se afla la altitudini reale mai mici de 500 metri fata de nivelul marii.

probleme VW 2.0 TDI EA288 Evo Euro 6, egr off VW 2.0 TDI EA288 Evo Euro 6, vw mirror glass egr, problems VW 2.0 TDI EA288 Evo Euro 6, noxe emisii VW 2.0 TDI EA288 Evo Euro 6, consum are VW 2.0 TDI EA288 Evo Euro 6, dieselgate II VW 2.0 TDI EA288 Evo Euro 6

Un exemplu clar este cel al Bucurestiului care se afla la o altitudine reala de 70 metri fata de nivelul marii, iar temperatura medie anuala este exact in zona unde VW dezactiveaza EGR-ul pentru 8 luni consecutive!

Adica, toate masinile vandute de Porsche Romania cu motorul 2.0 TDI EVO Euro 6 fabricat dupa anul 2017 si pana in prezent are emisii de NOx mult mai mari decat anunta VW.

probleme VW 2.0 TDI EA288 Evo Euro 6, egr off VW 2.0 TDI EA288 Evo Euro 6, vw mirror glass egr, problems VW 2.0 TDI EA288 Evo Euro 6, noxe emisii VW 2.0 TDI EA288 Evo Euro 6, consum are VW 2.0 TDI EA288 Evo Euro 6, dieselgate II VW 2.0 TDI EA288 Evo Euro 6

Putini stiu ca acest motor are de fapt doua valve EGR, una de presiune inalta N18 EGR Vacuum Regulator Solenoid Valve si una de presiune joasa V339 EGR Motor 2 care trebuie sa functioneze ambelele in parametrii pentru a reduce emisiile de NOX asa cum spune VW.

probleme VW 2.0 TDI EA288 Evo Euro 6, egr off VW 2.0 TDI EA288 Evo Euro 6, vw mirror glass egr, problems VW 2.0 TDI EA288 Evo Euro 6, noxe emisii VW 2.0 TDI EA288 Evo Euro 6, consum are VW 2.0 TDI EA288 Evo Euro 6, dieselgate II VW 2.0 TDI EA288 Evo Euro 6

Acest motor este regasit pe urmatoarele masini ale grupului VAG Audi/Volkswagen/Skoda/Seat:

Audi A3 8V , A4 B8 , A4 B9 , A5 F5 , A6 C7 , Q2 GA , Q3 8U Leon III ,Seat Ateca , Alhambra II , Tarraco, Skoda  Octavia III , Superb III , Kodiaq , Karoq Beetle ,Volkswagen Golf VII , Golf Sportsvan , Jetta VI , Tiguan , Tiguan II , Touran II , T-Roc , VW Scirocco III , Sharan II , Passat B8 , CC , Arteon. 

A existat si o versiune speciala 2.0 TDI  EA288 Bi-Turbo.

probleme VW 2.0 TDI EA288 Evo Euro 6, egr off VW 2.0 TDI EA288 Evo Euro 6, vw mirror glass egr, problems VW 2.0 TDI EA288 Evo Euro 6, noxe emisii VW 2.0 TDI EA288 Evo Euro 6, consum are VW 2.0 TDI EA288 Evo Euro 6, dieselgate II VW 2.0 TDI EA288 Evo Euro 6

probleme VW 2.0 TDI EA288 Evo Euro 6, egr off VW 2.0 TDI EA288 Evo Euro 6, vw mirror glass egr, problems VW 2.0 TDI EA288 Evo Euro 6, noxe emisii VW 2.0 TDI EA288 Evo Euro 6, consum are VW 2.0 TDI EA288 Evo Euro 6, dieselgate II VW 2.0 TDI EA288 Evo Euro 6

“The software controlling a valve that recirculates exhaust gases from the engine outlet. This reduces emissions of nitrogen oxides (NOx), which can cause respiratory problems in humans.

The software shuts off the valve at temperatures outside the range of 15-33 Celsius and at altitudes above 1,000 meters , increasing NOx emissions.”

probleme VW 2.0 TDI EA288 Evo Euro 6, egr off VW 2.0 TDI EA288 Evo Euro 6, vw mirror glass egr, problems VW 2.0 TDI EA288 Evo Euro 6, noxe emisii VW 2.0 TDI EA288 Evo Euro 6, consum are VW 2.0 TDI EA288 Evo Euro 6, dieselgate II VW 2.0 TDI EA288 Evo Euro 6

s s

 

Articole Interesante

Alte Stiri

4 COMMENTS

  1. Dtefan, sunt cele mai bune pentru cine nu a mai umblat cu alte mașini. În realitate, cu cât sunt mai noi, cu atât sunt mai pline de probleme și mai nefiabile!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente