In ciuda faptului ca propaganda guvernarii aflate la putere acapareaza retelele de socializare cu mari proiecte ale CNAIR si S Grindeanu, pe teren ProInfrastructura atentioneaza din nou faptul ca la Bucuresti lucrarile SUNT EFECTIV OPRITE.
Si aici ne referim la actuala Centura Bucuresi care nici macar acum la jumatatea anului 2022 nu a primit largirea la doua benzi pe sens in partea de sud, plus ca nu se lucreaza la pasajele care traverseaza calea ferata in zona Jilava si iesirea de la Gara Catelu.
Atentie! Nu vorbim de pasajele care se construiesc pe DNCB, ci de A0 si largirea centurii DNCB care este de fapt cea mai mare problema a traficului din zona Bucuresti.
VEZI CE RELATEAZA PROTV:
Chinul șoferilor care încearcă să evite traficul din Capitală și să-și continue călătoria pe Șoseaua de Centură va mai dura. Lucrările de modernizare bat pasul pe loc pe multe tronsoane.
Pasajul de Cernica ar fi trebuit finalizat anul trecut, dar nu este gata nici acum. Și nici Autostrada 0, care va înconjura Bucureștiul, nu înaintează.
Unii constructori au fost penalizați. Lucrările de modernizare bat pasul pe loc Când va fi gata, giratoriul suspendat de la Cernica le va fi de mare folos șoferilor care vor putea evita calea ferată. Greu merge și lărgirea Șoselei de Centură de la două benzi la patru.
Sunt 11,5 km care fac legătura dintre DN2 și A2 și care ar fi trebuit finalizați în urmă cu un an.
Însă lucrările sunt abia la 20%. Constructorul are probleme financiare, iar contractul ar putea fi reziliat, spun reprezentanții Companiei naționale pentru Administrarea Infrastructurii Rutiere.
Nici în zona de nord a autostrăzii, lucrurile nu stau cu mult diferit. Un lot încă nu este alocat, iar pe alte două, lucrările încă nu au început.
Autostrada 0, care va avea 101 kilometri, costă 970 de milioane de euro. Banii vin din fonduri europene, iar atunci când va fi gata, șoferii vor putea ajunge de la Autostrada A1 la A2, ocolind Capitala.