Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Detalii oficiale Hyundai i40 2011! Motorizari diesel CRDI de 1.7 litri si 136 CP!

Modelul i40, care a fost conceput in intregime la centrul de cercetare si dezvoltare european de la Rüsselsheim, Germania, va avea misiunea de a conduce brandul Hyundai catre o pozitionare „premium moderna” pe continent, oferind consumatorilor calitate si caracteristici de top la un pret accesibil. Cu o lungime de 4,7 metri, i40 va fi disponibil pe piata europeana incepand cu luna iunie a acestui an, in versiunea Wagon, si va beneficia de cea mai buna garantie din industrie: cinci ani de garantie integrala, transmisibila si fara limita de kilometri.

Acest pachet a atras numerosi clienti catre marca in anul 2010, datorita combinatiei de 5 ani garantie integrala, 5 ani asistenta rutiera, precum si 5 ani de verificari tehnice periodice, conform pasaportului de service. „Noul i40 reflecta intocmai spiritul noului slogan al marcii Hyundai, „New Thinking. New Posibilities”, a declarat Allan Rushforth, Senior Vice President si COO al Hyundai Motor Europe. „Modelul i40 este un indicator al progresului facut de Hyundai in ultimii ani si reflecta perfect ideea noastra de marca „premium moderna”. „Am putea afirma ca i40 este noul nostru model cu cea mai mare insemnatate in ultimii ani.

Asteptam cu nerabdare lansarea acestui model pe piata si suntem de parere ca se va bucura de un real succes in segmentul D, cunoscut drept unul dintre cele mai competitive segmente in Europa. Prin decizia de a lansa intai varianta Wagon, un tip de caroserie care a insumat peste 50% din vanzarile acestui segment in Europa, speram sa facem o impresie imediata soferilor europeni,” a adaugat Rushforth. Hyundai se asteapta ca segmentul D sa inregistreze o crestere de 12.6% in Europa, in urmatorii 5 ani, expertii din industrie previzionand vanzari de 890.000 unitati pana in 2016.

Avand un target foarte curajos, de 60.000 de unitati comercializate in 2012 – primul an complet de comercializare – Hyundai va concura cu Toyota Avensis pentru unul dintre primele cinci locuri ale clasamentului vanzarilor acestui segment. Evolutia marcii Hyundai in Europa este caracterizata de stilul unic de design al companiei, denumit „fluidic sculpture” (sculptura fluida), care-i ofera modelului i40 o forma dinamica si originala. 

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente