Sau mai bine spus, daca nu vrei sa treci prin calvarul problemelor cu celebrul senzor LandiRenzo care vine ca echipare pe masinile Dacia cu GPL “de fabrica”, exista solutia ca achizitia masinii sa fie realizata fara GPL “de fabrica”!
Multi aleg un Logan sau un Sandero cu gaz ” de fabrica” pentru ca pe langa Rabla mai primesc si o reducere de pret de 1.500 lei, aceasta avand numele de EcoBonus. La prima vedere se bucura toti, insa dupa 20.000 de km ajung sa regrete aceasta “reducere”.
DE CE NU ESTE RECOMANDATA ACHIZITIA UNEI MASINI CU GPL DIN FABRICA? In primul rand noi traim in Romania, si toate instalatiile de gaz care vin in aceasta forma sunt produse de companii care nu prea exista pe piata de la noi, sau care au preturi exorbitante la capitolul costuri de mentenanta.
De exemplu la BRC sau Lovato, Prins, Landirenzo sau Zavoli un reductor stricat dupa ce masina iese din garantie te poate costa chiar si 2.000 de lei.
O rampa de injectoare Landirenzo ” de fabrica” poate ajunge si ea la peste 1.500 de lei fara montaj, iar reviziile au preturi la randul lor de peste 1.450 lei pentru ca sunt realizate la dealerii Dacia impreuna cu revizia de ulei. De partea cealalta vedem cum o instalatie Tomasetto STAG are un cost real sub 3.000 de lei TVA si montaj inclus cu 3 ani garantie, instalatia Tomasetto fiind de fapt cea mai uzuala in Romania in ultimii 30 de ani.
Costurile de mentenanta sunt extrem de mici, motiv pentru care taximetristii aleg sa-si cumpere un Logan nou FARA GPL DE FABRICA! Masina merge la un montator Tomasetto unde primeste o instalatie de gaz superioara celei “de fabrica”.
CE COMPONENTE ARE O INSTALATIE TOMASETTO PENTRU DACIA 2022?


SUNA SI PRIMESTI CEA MAI BUNA OFERTA PENTRU MASINA TA AICI:
2 sau 3 ani garantie fara limita de km!
De Luni-Vineri interval 10-19.00