Este greu de crezut cum electrificare duce la sincope grave in comportamentul unor soferi, pentru ca acum vedem cum un sofer de VW ID.5 din Romania a plecat in vacanta in Grecia cu masina “fara sa plateasca nimic”.
Acesta se lauda ca a parcurs 1.100 de km si a alimentat gratis prin parcarile unor supermarket-uri fara ca urmaritorii sai sa stie ca acesta are o masina electrica cu un acumulator de capacitate mare (77 kwh) care duce pretul masinii pana la un nivel de 60.000 euro.
Daca mai punem si portbagajul exterior OM si cablurile de incarcare DC mai adaugam inca cateva mii de euro la pretul deja premium al masinii.
DAI 60.000 EURO, ESTI BOGAT INSA ALIMENTEZI GRATIS CA ULTIMUL SARAC!
In loc sa lase statia de incarcare pentru cei care chiar au nevoie ( masini mai mici cu acumulatori mai mici) acest sucevean se lauda ca a “rupt Kaufland-ul si Lidl-ul in doua”, opririle sale fiind la Focsani si Giurgiu plus alimentarea de la hotel.
Acesta face misto de toti ceilalti soferi pentru ca, conduc masini cu combustibil FOSIL, insa suceveanul nostru uita ca a primit 11.400 de euro GRATIS PRIN RABLA PLUS din partea celor care conduc masini cu FOSIL pentru ca el sa se bucure de masina electrica.
Uita si de faptul ca pana acum in intreag sa viata a condus doar masini cu motoare FOSIL extrem de poluante.
Aceste “vedete” ale electrificarii din Romania impreuna cu “animaul uberist la volan de Spring” sunt principalele motive pentru care masina electrica este aspru criticata in Romania.
Presa auto “de casa” din Romania se lauda ca pe sosele exista 16.000 de masini EV, insa uita complet de cele 7 milioane de masini pe benzina si diesel care sunt criticate acum sa sunt POLUATOARE!
Masina electrica momentan nu este pentru romanul de rand care este SARAC, masina electrica fiind recomandata doar celor putini BOGATI! Sa promovezi un I.D5 de 60.000 euro pentru cel mai sarac popor din UE este o prostie fara limite, mai ales acum in plina criza economica in care, pana si masinile cu motoare termice au preturi dublate fata de anul 2019.
“Eu sunt proprietarul și conducătorul autoturismului electric care a parcurs traseul Suceava- Thassos, cu o încărcătură de 2.800 kg (2 adulți, 3 copii, portbagaj suplimentar deasupra de 670 l plin, portbagaj mașinii de 540 l plin), fără niciun cost pe încărcări.
Am parcurs acest traseu de 1.100 kilometri (până la destinația finală Thassos Scala Potamia) fără nici o problemă, asemănător cu un autoturism pe combustil fosil. Cu un traseu bine stabilit poți ajunge la destinație fără dificultate și cu costuri 0”.
Retelele de socializare au raspuns imediat postarii cu ID.5 care merge GRATIS in Grecia:
“Costuri 0? Vreau să punctez că ați consumat 3 cicluri de reîncărcare, deci nu chiar 0. Costul estimativ, undeva intre 15€ (6k cicluri, baterie de la 70% la 20%) și 150€ (1k cicluri, baterie de la 100% la 20%).
Pt. calcul preț estimativ baterie 30k€ cu tot cu manoperă. Oricum calculul de mai sus nu are relevanță pt. că oricum bateria va tine aprox. 200.000 km indiferent de daca e încărcată până la 70% sau 100% – oricum mașina se va schimba între timp. O mașină faină, să o stăpâniți sănătoși și vacanță plăcută.”
In primul rand, să ai purcoiul de bani și să te duci in vacanță în Thassos, denotă că avem de-a face cu un țărănoi care a făcut banii din contrabandă cu țigări și crede că a intrat în “lumea bună” dacă cumpără o mașină electrică, neapărat germană, că tot volvagin a avut, d-ăla pasat.
Un trist asa cum sunt mulți. Un drum de o zi il faci in 2 3 zile, aata este mașina electrica la drum lung
Are bobina de 25 cablu după el și fura curent de la etajul 3 ka Hotel, al groja în plus pentru concediu, stau cu frica ca rămâne polizor în drum cu AC pornit, a mers ca săracul cu toate închise sa-l tine încă 10 km curentul