Chinezescul Spring de la Dacia are mari sanse sa devina cea mai ruginita masina Dacia din istorie, adica sa invinga la capitolul fiabilitate a caroseriei chiar si gama Dacia 1310 din anii 80 care era recunoscuta ca cel mai prost produs realizat vreodata de industria auto din Romania.
Acum, pe forumuri vedem cum clientii de Dacia Spring se plang de aparitia ruginei pe anumite elemnte de caroserie, detaliu care ne arata faptul ca Dongfeng a realizat acesta masina de oras dintr-un fier de calitate slaba fara protectie importriva ruginei.
Masinile despre care se plang clientii din Romania si Europa de Vest nu au mai mult de 2 ani sau 50.000 de km, adica aceste probleme trebuie sa fie rezolvate pe garantie gratuit.
Sfatul Autolatest este sa mergi la un service de cartier si sa ridici masina pe elevator ( te costa 50 lei) pentru a constata daca exista rugina pe caroserie in zona acumulatorului sau a puntilor.
Aici trebuie spus ca nu stim daca zona unde bateria se apropie de caroserie este si ea ruginita pentru ca accesul se face doar daca demontam acumulatorul.
Vezi ce zic clientii despre RUGINA aparuta la modelele Dacia Spring:
“I’ve had the spring for almost 2 years. I would like to know if you find this rust that has appeared normal.
And I would also like to know if it is normal that when I release the accelerator pedal and press it again, I hear (and feel) a “CLACK” at the pedals (probably in that corner anyway). It is especially noticeable at low speed. ”
” Mai întâmpină cineva probleme cu rugina la protecțiile de la bateria de tracțiune? La dealer când am ridicat problema mi sa spus ca nu face obiectul garanției întrucât sunt piese atașate de șasiu. Mulțumesc.”
Mai mult decat atat, pe forumurile din Europa de Vest au aparut si solutii speciale antirugina dedicate masinilor Dacia Spring precum DACIA SPRING Rust remover / rust protector, solutii care te costa in medie cateva sute de euro pentru a proteja partea inferioara a caroserie imediat dupa achizitie.
De asemenea, daca este sofer de Dacia Spring si nu o poti ridica pe elevator poti fotografia cu telefonul zona din spatele bateriei fara nici cel mai mic efort.
Din pacate Dacia Spring are urmatoarele probleme :
-Este un produs low-cost made in China
-Are ZERO stele de siguranta EuroNCAP (chiar daca oficial se mandreste cu 1 stea)
-In caz de accident lateral caroaseria se deformeaza mortal
-Are un tren de rulare extrem de putin dinamic chiar si la viteze mici ( punte spate rigida)
-Sistemul de franare este la nivelul unei masini de clasa compacta din anii 90 ( pe spate tamburi cu diametrul unei cesti de cafea)
-Cand este frig masina nu porneste ( protectie baterie chinezeasca!)
-Piesele de schimb au termen de livrare extrem de mare chiar daca este o masina 100% chinezeasca
-Lipsa antifonarea caroserie chiar si la viteze mici
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI
Ne așteptăm la altceva? Este o mașină chinezească cu nume de Dacia, adică combinație perfectă pentru un produs slab calitativ.
Cum mai spun: cu bani de Trabant nu o sa cumperi Mercedes! Se ne uitam la preț în raport cu ce mai este pe piața și dacă este cel mai mic înseamnă că undeva s-a făcut mai multa economie decât trebuie și asta în dauna calității. Nu se poate ca toată piața sa te tepuiasca iar asta sa fie prețul corect!