Adica, vorbim de o diferenta reala de 1.400 euro in defavoarea modelului Hyundai, insa in acest comparativ trebuie spus ca o Elantra este o masina dintr-un segment superior nationaului Logan de Pitesti.
Dacia are sub capota un motor cu 3 ciliundri de 999 cmc care ofera doar 90 CP cand este cuplat la cutia CVT, in timp ce Elantra are sub capota un motor clasic 1,6 MPI care afiseaza o putere maxima de 123 CP.
Dacia se vinde cu optionale si accesorii cu un pret real cu aproximativ 1.400 euro mai ieftin decat o Elantra cu nivel de echipare Comfort, insa care vine cu 1 cilindru in plus, 33 CP mai mult, un habitaclu mult mai spatios si o calitate de fabricatie clar superiora pentru ca Elantra este fabricata in Coreea.
La capitolul garantie reala Dacia ofera pe gama Logan 3 ani sau 100.000 de km, in timp ce toate masinile Hyundai au in Romania garantia de 5 ani fara limita de km!
Citeste mai jos testul nostru cu noua generatie de berline Elantra 2022:
De asemenea poti sa citesti si testul Autolatest cu Logan-ul 3 cu motorul de 90 CP si cutia de viteze CVT:
Motoare de drujba… le tot faceti publicitate la asemenea motoare care consuma enorm si sunt niste puturoase.. va deranjeaza motoarele pe motorina fiindca sunt economice si fiabile.. o lume care promoveaza consumul enorm.. motoarele Diesel au depasit motoarele pe benzina… economice, fiabile si puternice…
Atunci iei un hibrid de 1.4 și ai consum de 5/100km in oras, fabricație japoneza ( toyota prius) și ai rezolvat problema, dar e tot benzina la baza și mai ieftina decât motorina…🙂
Corect, insa un Prius te costa 35.000 euro cu ceva dotari! Adica iese din discutie in Romania!
In schimb dieselurile poluează dublu spre triplu fata de benzina.
Motoarele în 3 pistoane sunt cele mai păcătoase. Nu au învățat nimic de la japonezi . Fac motoare de 1,2 în 4 pistoane….aia sunt prosti ???Dacă continua pe acest trend și la asemenea preț le prevăd un viitor dezastruos .Mai bine circul cu , calul decât sa-mi iau o dacie cu motor în 3 pistoane…la 200 de mii pocnește
La fostul job am avut o dacia sandero de 1.0, pentru teste de adas, are aproape 300.000 de km si nu a patit nimic motor, iar o masina de test nu e expolatata ca una normala, nu are scurgeri sau consum de ulei, in schimb multe motoare au probleme (gen vag) după 50k km, dar vorbim din povesti in loc sa ne documentam, japozenii de la mazda, mazda 2 2015 probleme BCM charging, cost reparatie 19k Lei, dupa 3 luni a crapat iar modulul de incarcare si problema continua, deci nu mai exista regula ca masinile din tara x sau y sunt invincibile…
Nu exista in ziua de azi motoare mai bune sau mai proaste doar proasta exploatare si intretinere
Care sunt optionalele și accesoriile care însumate fac 3500 euro?
Dacă vreți să oferiți informații corecte, comparați de la varianta de bază, apoi adăugați optionalele/pachete și scrieți prețurile corecte pentru fiecare în parte, apoi trageți concluziile.