Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Dacia Logan 1.0 TCe 90 CP CVT 2022 se vinde cu 18.200 euro, in timp ce Hyundai Elantra 1.6 MPI 123 CP CVT se vinde cu 19.600 euro

Adica, vorbim de o diferenta reala de 1.400 euro in defavoarea modelului Hyundai, insa in acest comparativ trebuie spus ca o Elantra este o masina dintr-un segment superior nationaului Logan de Pitesti.

test drive Hyundai Elantra 1.6 MPI 123 CP MT6 Highway 2022, drive test, consum real, autolatest Hyundai Elantra 1.6 MPI 123 CP MT6 Highway 2022, testeauto, garda la sol, motor mpi gpl, tomasetto stag Hyundai Elantra 1.6 MPI 123 CP MT6 Highway 2022, portbagaj, in loc de logan, calitate coreea, teste auto Hyundai Elantra 1.6 MPI 123 CP MT6 Highway 2022, 0-100

Dacia are sub capota un motor cu 3 ciliundri de 999 cmc care ofera doar 90 CP cand este cuplat la cutia CVT, in timp ce Elantra are sub capota un motor clasic 1,6 MPI care afiseaza o putere maxima de 123 CP.

Dacia Logan 1.0 TCe 90 CP CVT 2022, test drive, drive test, consum, pret, review, 0-100 km/h, date tehnice, autolatest, testeauto, probleme cutie, schimb ulei cvt dacia, garda la sol, reprize 80-120, viteza maxima, consum oras, automarket promotor turatii testeauto

Dacia se vinde cu optionale si accesorii cu un pret real cu aproximativ 1.400 euro mai ieftin decat o Elantra cu nivel de echipare Comfort, insa care vine cu 1 cilindru in plus, 33 CP mai mult, un habitaclu mult mai spatios si o calitate de fabricatie clar superiora pentru ca Elantra este fabricata in Coreea.

test drive Hyundai Elantra 1.6 MPI 123 CP MT6 Highway 2022, drive test, consum real, autolatest Hyundai Elantra 1.6 MPI 123 CP MT6 Highway 2022, testeauto, garda la sol, motor mpi gpl, tomasetto stag Hyundai Elantra 1.6 MPI 123 CP MT6 Highway 2022, portbagaj, in loc de logan, calitate coreea, teste auto Hyundai Elantra 1.6 MPI 123 CP MT6 Highway 2022, 0-100

Dacia Logan 1.0 TCe 90 CP CVT 2022, test drive, drive test, consum, pret, review, 0-100 km/h, date tehnice, autolatest, testeauto, probleme cutie, schimb ulei cvt dacia, garda la sol, reprize 80-120, viteza maxima, consum oras, automarket promotor turatii testeauto

La capitolul garantie reala Dacia ofera pe gama Logan 3 ani sau 100.000 de km, in timp ce toate masinile Hyundai au in Romania garantia de 5 ani fara limita de km!

Citeste mai jos testul nostru cu noua generatie de berline Elantra 2022:

Test Drive cu noul Hyundai Elantra CN7 1.6 MPI 123 CP MT6 Highway 2022, noua Octavia a romanului de rand!

De asemenea poti sa citesti si testul Autolatest cu Logan-ul 3 cu motorul de 90 CP si cutia de viteze CVT:

Test Drive cu cel mai scump Logan din istorie! Dacia Logan 1.0 TCe 90 CP si cutie automata CVT 2022 de 15.600 euro

test drive Hyundai Elantra 1.6 MPI 123 CP MT6 Highway 2022, drive test, consum real, autolatest Hyundai Elantra 1.6 MPI 123 CP MT6 Highway 2022, testeauto, garda la sol, motor mpi gpl, tomasetto stag Hyundai Elantra 1.6 MPI 123 CP MT6 Highway 2022, portbagaj, in loc de logan, calitate coreea, teste auto Hyundai Elantra 1.6 MPI 123 CP MT6 Highway 2022, 0-100

Dacia Logan 1.0 TCe 90 CP CVT 2022, test drive, drive test, consum, pret, review, 0-100 km/h, date tehnice, autolatest, testeauto, probleme cutie, schimb ulei cvt dacia, garda la sol, reprize 80-120, viteza maxima, consum oras, automarket promotor turatii testeauto

Articole Interesante

Alte Stiri

9 COMMENTS

  1. Motoare de drujba… le tot faceti publicitate la asemenea motoare care consuma enorm si sunt niste puturoase.. va deranjeaza motoarele pe motorina fiindca sunt economice si fiabile.. o lume care promoveaza consumul enorm.. motoarele Diesel au depasit motoarele pe benzina… economice, fiabile si puternice…

  2. Motoarele în 3 pistoane sunt cele mai păcătoase. Nu au învățat nimic de la japonezi . Fac motoare de 1,2 în 4 pistoane….aia sunt prosti ???Dacă continua pe acest trend și la asemenea preț le prevăd un viitor dezastruos .Mai bine circul cu , calul decât sa-mi iau o dacie cu motor în 3 pistoane…la 200 de mii pocnește

    • La fostul job am avut o dacia sandero de 1.0, pentru teste de adas, are aproape 300.000 de km si nu a patit nimic motor, iar o masina de test nu e expolatata ca una normala, nu are scurgeri sau consum de ulei, in schimb multe motoare au probleme (gen vag) după 50k km, dar vorbim din povesti in loc sa ne documentam, japozenii de la mazda, mazda 2 2015 probleme BCM charging, cost reparatie 19k Lei, dupa 3 luni a crapat iar modulul de incarcare si problema continua, deci nu mai exista regula ca masinile din tara x sau y sunt invincibile…

  3. Dacă vreți să oferiți informații corecte, comparați de la varianta de bază, apoi adăugați optionalele/pachete și scrieți prețurile corecte pentru fiecare în parte, apoi trageți concluziile.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente