Si cand vobrim de Cupra Formentor VZ5 2.5 TSI DSG7 4DRIVE ne referim la un crossover de ultima generatie al celor de la VW care se doreste sa fie un Audi al spaniolilor.
Marea problema a lui Cupra Formentor VZ5 este ca daca alegem si echipamente optionale ajungem repede la un pret de peste 70.000 euro, pret pentru un banal Seat Leon cu o caroserie cu un design schimbat.
Pretul foarte mare de achizitie al lui Cupra Formentor VZ5 este de fapt si principalul motiv pentru care romanii nu vor sa-si cumpere o Cupra.
Cupra este o marca nou inventata de VAG pentru a diferentia masinile Seat extrem de scumpe fata de cele de volum, tehnic Cupra Formentor VZ5 fiind doar un Seat Leon cu un design modificat asemenea si pretului mare de vanzare.
Dacă nu ai mașina mai bine nu faceți comentarii. La prețul ei merită toți banii !!!
Cine scrie aceste articole penibile pline de frustrari personale(poate) si nestiinta?
Redactia!
BTW vezi ca masina aia este vanduta in Romania cu 71.000 euro, si tehnic nu este nimic altceva decat o Skoda Octavia sau un Golf 8/ VW Caddy!
Acum este pe intelesul tau?
lol
VZ5….. O Skoda Octavia de 390 cp…. Ati avut ocazia sa îl conduceți? Eu l-am condus. Mașina aia nu te lasă să dormi noaptea. E ca o sirena pe care e suficient sa o săruți o singura data Va recomand si vouă sa îl luați la un test drive și sa scrieți articolul după aceea.
P.S. cea mai veche mașina care încă mai circula a familiei e un Leon din 2008, 1.9 tdi. Are aproape 300k și merge încă perfect.
Si stați liniștiți. VZ5 s-au fabricat doar 7000 de exemplare. Cred ca în România au fost repartizate vreo 4. Restul au luat drumul Germaniei, Olandei, iar englezii si Australienii sunt foarte dezamăgiți ca nu s-a fabricat nici unul cu volan pe dreapta As fi vrut și eu unul, dar a trebuit sa ma mulțumesc cu un “banal 2.0 Tsi”
Testati mașinile și mai lăsați frustrarile
Noi te intrebam daca cunosti modelul M4 care este in mare pare la aceelasi pret!?!
Lasa sfaturile de vanzari ca nu tine aici.