Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Catalin Drula si presa din Grecia spun ca Primaria Sectorului 4 condusa de Daniel Baluta este vinovata pentru accidentul autocarului de ieri de la Pasajul Unirii

Si cel mai bine se poate observa faptul ca limitatorul de protectie care trebuie sa atentionez soferii de camioane si autocare este amplasat GRESIT pentru ca, atentioneaza soferii doar daca se afla pe benzile 3 si 4, adica cele care urmeaza sa intre in pasaj.

Catalin Drula Primaria Sectorului 4 Daniel Baluta accidentul autocarului de ieri de la Pasajul Unirii, autolatest, limitator lanturi pasaj, marcaje rutiere pasaj unirii, vinovati accident pasaj unirii 2023, realitate pasaj unirii, reabilitare pasaj unirii

Relitatea crunta este ca autocarul grecesc a plecat din intersectia cu Budapesta de pe banda 1 dupa care a trecut prin dreptul limitatorului pe banda 2 unde nu exista acest limitator cu bare de otel mobile, soferul grec intrand regulamentar pe banda 3 de intrare in pasaj pe linie discontinua dupa care a urmat tragedia in limitatorul DUR care a lovit sistemul de AC montat extra de Mercede Benz pe autocar.

Specialistii spun ca daca acest autocar avea un sistem AC integrat nu crestea inaltimea sa si nu lovea limitatorul, insa problema este si marcajul care permite soferilor sa intre de pe benzile 1 si 2 pe benzile 3 si 4 cu linie discontinua fara ca sa fie linii continue de preselectie.

Catalin Drula Primaria Sectorului 4 Daniel Baluta accidentul autocarului de ieri de la Pasajul Unirii, autolatest, limitator lanturi pasaj, marcaje rutiere pasaj unirii, vinovati accident pasaj unirii 2023, realitate pasaj unirii, reabilitare pasaj unirii

Sfatul nostru este ca Primaria Bucuresti sau Primaria Sectorului 4 este sa construiasca o bordura din beton de delimitare a benzilor 2 si 3 pentru a nu mai permite masnilor sa taie fata celor cate asteapta la semafor prin dreapta pasajului, insa si limitarea celor care se razgandesc si trec de pe banda 2 pe 3 pentru a intra in pasaj.

Catalin Drula Primaria Sectorului 4 Daniel Baluta accidentul autocarului de ieri de la Pasajul Unirii, autolatest, limitator lanturi pasaj, marcaje rutiere pasaj unirii, vinovati accident pasaj unirii 2023, realitate pasaj unirii, reabilitare pasaj unirii

Nu se putea realiza un limitator cu bare din otel pe toate cele patru benzi pentru ca benzile 1 si 2 sunt chiar destinate camioanelor care vor sa mearga pe deasupra pasajului!

Suntem suprinsi si de faptul ca Primaria Sectorului 4 nu a afisat un punct de vedere referitor la acest accident tragic!

VEZI CE ZICE FOSTUL MINISTRU AL TRANSPORTURILOR :

Se impun câteva concluzii:
1. Prefectul Greblă și alte oficialități care au spus că au fost lovite lanțurile prelimitatorului au mințit.
2. Prelimitatorul este INCORECT amplasat. Așa cum spuneam în postarea anterioară, trebuie să nu poți fizic să îl ocolești dacă intri în pasaj (soluții se găsesc, de la amplasarea mai apropiată de pasaj, la delimitare fizică mai timpurie a sensurilor prin/pe deasupra pasajului). Mai mult, dacă înainte de intersecția Budapesta un TIR sau autocar e încadrat pe banda 1 (unde e logic să fie fiind vehicul greu) la trecerea de intersecție NU va lovi lanțurile și dacă e o decizie (greșită) de ultim moment să intre în pasaj se va înfige direct în limitator cum s-a întâmplat ieri.
Catalin Drula Primaria Sectorului 4 Daniel Baluta accidentul autocarului de ieri de la Pasajul Unirii, autolatest, limitator lanturi pasaj, marcaje rutiere pasaj unirii, vinovati accident pasaj unirii 2023, realitate pasaj unirii, reabilitare pasaj unirii
3. Lanțurile au mai fost lovite de alte TIR-uri sau autocare după cum se vede în poză și LĂSATE AȘA. Practic, nu există întreținere și repunere în funcțiune a acestui element de siguranță.
4. (în consecință de la pct. anterior) Și dacă trecea pe banda 3, pe sub lanțuri, e foarte posibil ca autocarul să nu le fi lovit pentru că fuseseră deja date peste cap de mai demult.
5. Și la ora asta când vorbim (sau cel puțin azi-dimineață), chiar dacă a fost un accident, Primăria Sector 4 n-a catadicsit să trimită o nacelă să readucă pe poziție lanțurile date peste cap ale prelimitatorului.

Presa greacă: Autocarul implicat în accidentul de la Pasajul Unirii a avut doi șoferi. Identitatea bărbatului mort nu a fost, încă, stabilită

Articole Interesante

Alte Stiri

19 COMMENTS

  1. Prelimitatorul nu este relevant si poate fi chiarvdesfiintat. Importanta este poarta de gabarit care nu ar fi trebuit sa se prăbușească. Însă, cauza principala a accidentului este nerespectarea semnificației indicatorului.

  2. Autocarele straine care fac turism in Romania ar trebui sa fie insotite de un ghid roman, asa cum ne cer si grecii cand le vizitam tara. Ghidul nu are numai datoria de a le prezenta turistilor tara vizitata, el știe și pe unde poate trece un autocar și pe unde nu. Nu cred ca exista vreun ghid național roman care să nu știe că autocarele nu pot trece prin pasajul Unirii.

    • Si daca acel ghid, nu are permis de conducere si nu are nici cunostinte de legislatie rutiera? In mof normal, responsabilitatea o poarta numai soferul pe unde merge, ca de altfel in toata lumea. Numai ca, la fel de bine, responsabilitatea o poarta si administratorul drumului, care nu a fost innstare sa presemnalizeze corect, adecvat si clar. Daca era primul accifent, putea spune ca e vina soferului, dar deja este al saselea sau al saptealea in cateva luni, de cand s-a modernizat. Deci, inca o imbecilitate a cretinilor care sunt in functii pr care nu le merita…

  3. Un fierotan mai greu nu a-ți găsit să puneți acolo ?! Unul de vreo 4 tone și fără nici un element de sprijin , patru șurubele și gata !

  4. When you take your driving license you learn traffic signs. Hight limitations are the same everywhere in Europe. When you are a bus driver, you take responsibility for the lives of the people in your bus. The driver should be arrested for this, same as in any other accident with a fatality.
    Discussions about how this area can be made saver are always good and welcome, it has nothing to do with the guilt question though. The bar has multiple signs on it stating it’s passing hight. The Busdriver NEVER should have attempted to pass under it.
    There is no obligation anywhere in the world that drivers should have advance warning on an advance warning for a clear traffic sign. There is however the same obligation everywhere in the world for drivers to know, respect and obey the rules, regulations and traffic signs.

  5. Cred că Primarimarului Bănuță…..ar trebui ca Procurorii să se sesizeze din oficiu(omor din culpă)și să-i deschidă un dosar frumos,marca Piedone,poate așa va înțelege și el că există Justiție în România!

  6. Oameni buni, terminati cu prostiile. Șoferul nu a fost atent. Are semn ce.l avertizează la înălțime si viteză. Gata! Ce dacă mai avea doar unul…?!!! Păi ăsta cum ar fi trecut pe sub podurile din lumea întreagă? Nu ai decit unul singur acolo. . .

    • Bati campii… sau esti de la Primarie… la al sapteleaa accident din primavara si pana acum, tu indraznesti sa spui ca e vina numai a soferului ca nu a foat atent? Intrebare: esti sanatos la cap? Nu crezi ca e o problema de presemnalizare clara ca sa nu se mai intample? Nu te gandesti ca daca erai tu strain, pateai la fel din cauza unor imbecili care ocupa functii pe care nu le merita? Alooo, procuratura…

  7. Nu se poate pune sisteme de presecuritate mai dinainte, 2 , 3 chiar, cu 1000m ,dinainte,marcaje pe asfalt, , cat mai multe, și așa le puneți din banii noștrii…și degeaba!! Câți trebuie sa mai moara?!!!

  8. Acest limitator de înălțime trebuia prevăzut în partea de sus cu o bară nu așa rigidă,ca atunci când se agata de AC să sară și atunci șoferul înfrîna și nu ajungea nici la pasaj și se evita acest tragic accident !

  9. Niste tampiti. Daca inainte nu au fost accidente e clar ca s a actionat asupra reducerii inaltimii, borfasii au facut lucrari care nu sunt necesar dar au inghitit cascavalul, pestii. Acum, in loc sa se cerceteze de ce s a luat aceasta masura, borfasii incearca sa scoata bazmaua alba cand ea, nu numai ca e mocirloasa, mai este si puturoasa din hazna. La hazna cu borfasii. Niste tzarani impotenti, hoti de ace, brice,… si analfabeti pe deasupra. La gunoi cu borfasii

  10. Șoferul a avut vina lui , dar Romania la capitolul siguranța traficului rutier este cam la fel cu India , aducă zero barat!!! Pe aleșii noștrii nu-i interesează viețile oamenilor ci cum sa fure cat mai mult !!!! Să-i ardă focul iadului și să-i înghițea mamona!!!!

  11. Obligația conducătorilor auto este sa cunosca datele tehnice ale autovehiculului condus: gabaritul spre exemplu.
    Stabilirea traseului este o acțiune ce tine de “Conducerea preventiva”… vorbim de un șofer profesionist totuși…
    Conducerea autovehiculelor pe drumurile publice este oactiune reglementata, atestata și asumata.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente