Mai exact, maşina oficială Inspired 2011 abordează un nou look şi pleacă în căutarea creativităţii. Creativitatea dă bine cu ingeniozitatea. Iar smart adaugă: şi cu mobilitatea! Astfel, urmând traseul de anul trecut, în luna octombrie, smart porneşte în Caravana Inspired 2011, ce cuprinde 7 oraşe (Bucureşti, Iaşi, Cluj, Timişoara, Arad, Sibiu, Oradea) şi 23 de facultăţi din România. Pentru o călătorie în lumea artiştilor şi o competiţie a ideilor creative, Inpired a ales şi în acest an drept partener urbanul agil, acesta fiind principalul partener al echipei în organizarea competiţiei.
De asemenea, maşinile oficiale Inspired sunt şi în acest an personalizate cu ajutorul unor artişti de valoare: Ghica Popa, Ştefan Ferencz, Dan Miron şi Matei Branea. Tot la început de octombrie, smart face o surpriză tuturor fanilor săi, lansând şi pagina oficială de Facebook smart România