Jocurile de imagine a celor de la putere, insa si a celor care ocupa functii importante in Ministerul Transporturilor si la CNAIR au atins un nivel greu de anticipat.
In urma cu cateva ore incompetentii de la CNAIR au inceput sa se laude ca au inceput lucrarile la viitoarea autostrada a Moldovei, A7, insa acestia uita cu desavarsire faptul ca Bucurestiul nici acum dupa 104 ani de la Marea Unire din 1918 are un drum realizat pe vremea lui Alexandru Ioan Cuza.
“𝗔𝘀𝘁𝗮𝘇𝗶 𝗶𝗻𝗰𝗲𝗽 𝗹𝘂𝗰𝗿𝗮𝗿𝗶𝗹𝗲 𝗽𝗲 𝗶𝗻𝗰𝗮 𝘂𝗻 𝗹𝗼𝘁 𝗮𝗹 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝘇𝗶𝗶 𝗠𝗼𝗹𝗱𝗼𝘃𝗮
Este vorba despre începerea execuției lucrărilor pentru Autostrada Moldovei #A7, respectiv pe șantierul Lotului 1 al Autostrăzii Ploiești – Buzău. Lotul 1 este cuprins între Dumbrava (Autostrada București – Ploiești) – Mizil (DJ 100C) și are o lungime de 21 km.
Constructorul este Asocierea de constructori români și italieni, Impresa Pizzarotti & C. S.p.a – Pizzarotti – Retter Projectmanagement, iar termenul de execuție este de 20 luni de la data începerii.”
Varianta Ocolitoare a Municipiului Satu Mare este finalizata! La Bucuresti CENTURA ESTE IN PARAGINA
Si la Bucuresti, CEL MAI IMPORTANT ORAS DIN ROMANIA se circula pe o centura realizata de Ceasescu cu 1 banda pe sens, fara marcarje si plina de gropi.
Nu poate nimeni din CNAIR sau Guvernul Romaniei sa ne convinga ca Satu Mare este mai important decat Capitala Romaniei de a avut nevoie de o centura finalizata in 2022 cu succes.
Varianta Ocolitoare a Municipiului Satu Mare este o rusine a CNAIR pentru ca la Bucuresti pe CB in zona de SUD si de Nord se circula pe cel mai prost drum nationa de importanta strategica mai rau decat in 1945 la iesirea Romaniei din Al Doilea Razboi Mondial.
Conducerea CNAIR, conducerea Ministerului Transporturlui si Conducerea Directiei Regionale Drumuri Nationale Regiunea Bucuresti trebuie urgent sa-si dea demisia!