Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Masinile moderne sunt periculoase pentru ca soferul este distras constant de comenzile complicat de accesat prin intermediul sistemelor multimedia

Si asta nu o spune noi, ci chiar jurnalistii din Suedia care au decis sa vada in cat timp un sofer tanar poate sa faca cateva schimbari la interior.

comenzi complicate masini noi, ce faci cand crapa lcd-ul de la bord?, comenzi auto integrate multimedia, autolatest. teste rapiditate

In acest test soferul trebuie sa activeze scaunele incalzite, sa creasca temperatura la interior cu 2 grade, sa activeze dezaburirea, sa schimbe postul de radio, sa reseteze computerul de bor si sa scada intensitatea luminii la bord.

Rezultatul este unul de-a dreptul socant pentru ca cel mai noi masini sunt si cele mai greu de manevrat din acest punct de vedere, vedeta fiind chiar un Volvo V70 din 2005.

In acesta soferul a reusit sa schimbe parametrii de mai sus in doar 306 metri, in timp ce la mult laudata Tesla Model 3 a reusit in 717 m, la Seat Leon in 805 m iar la chinezescu MG Marvel in peste 1.3 km.

comenzi complicate masini noi, ce faci cand crapa lcd-ul de la bord?, comenzi auto integrate multimedia, autolatest. teste rapiditate

Acest test se traduce in viata reala prin scaderea atentiei soferului in trafic cand acesta trebuie sa schimbe postul de radio, in timp ce la masinile mai vechi care nu aveau sisteme LCD integrate toate procedurile erau mult mai simple pentru ca se realizau tactil prin apasarea unor butoane.

comenzi complicate masini noi, ce faci cand crapa lcd-ul de la bord?, comenzi auto integrate multimedia, autolatest. teste rapiditate

Noul Glass Cockpit al maisinilor moderne mai are si o alta problema, respectiv cand masina iese din garantie si un display se strica, cum anume mai putem actiona climatizarea masinii sau cum mai putem dezactiva din functii daca butoane nu exista, iar LCD-ul este stricat?

ergonimie masini 2022, probleme lipsa butoane masini noi, prea multe display uri la interior, masini noi complicate, lipsa ergonomie interior 2022, volum digital slide vw, faruri lcd tactil golf 8

In acest test a luat parte si Dacia, care a fost a doua cea mai buna masina pentru ca LCD-ul LG al romanilor nu permite decat cateva functii, restul fiind actionate prin butoane clasice.

ergonimie masini 2022, probleme lipsa butoane masini noi, prea multe display uri la interior, masini noi complicate, lipsa ergonomie interior 2022, volum digital slide vw, faruri lcd tactil golf 8

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente