CNIAR a resuit sa inceapa lucrarile la Centura Bucuresti exact in zona unde aceasta nu avea mari probleme! Adica in zona Mogosoaia-DN1 Otopeni unde DNCB avea doua benzi pe sens cu separatoare de beton intre ele.
Marea problema a tronsonului DNCB este ca pe un sens de circulatie exista un trotuar ILEGAL care acum a fost refacut de inginerii cei destepti de la CNAIR.
Tot CNAIR nu este in stare pe acest tronson de drum sa ANULEZE trecerile de pietoni prin implementarea unor pasarele banale cum vedem pe DN1 in zonele aglomerate.
Motivul pentru care CNAIR nu anuleaza acest trotuar ilegal pe o sosea de centura este pentru ca tot CNAIR trebuie sa construiasca o sosea adiacenta pentru accesul spre toate firmele riverane, moment in care aceste firme vor pierde din curtile unde parcheaza masinile ilegal.
Si daca nu sunteti convinsi puteti vedea planul urbanistic zonal, si veti vedea ca toate cladirile sunt construite legal cat mai departe de DNCB, pentru ca atunci cand CNIAR se apuca de treaba sa nu demoleze contructiile amplasate ilegal.
Aceasta situatie arata din nou gradul de incompetenta al celor de la CNAIR care nu este capabil sa faca o sosea de centura corecta!
Si pentru a intelege mai bine cum trebuie sa arate o centura ocolitoare a unei capitale europene am atasat cateva poze de la Budapesta, Sofia si Kiev.
BUDAPESTA 2019
KIEV 2019
SOFIA 2019