Este vorba de un incident banal in care doua masini s-au atins si care a adus o paguba de doua zgarieturi unui model german cu o vechime de aproape 20 de ani.
Asiguratorul ofera celebrului service din Pipera o estimare a reparatiei de maxim 4.000 de lei ( doua zgarieturi pe doua elemente ale masinii…..fata de usa si aripa!), suma arhisuficienta pentru a reparatie in normele europene.
Rezultatul este in schimb o crestere exagerata a reparatiei care depaseste 20.000 de lei pentru cele doua zgarieturi ale masinii pagubite.
Cee ce este socant este si faptul ca parte pagubita a primit o maisna la schimb timp de 30 de zile chiar daca NU ERA NEVOIE! Masina nu avea probleme cu directia, sistemul de franare, sisteme optice ci doar estetrice.
Mai mult vedem ca pentru cele 30 de zile AutoCar Service cere o taxa de peste 6.000 lei ( 1.300 euro!) asiguratorului, taxare exagerata pentru o masina de volum Opel.
AutoCar Service ramane unul dintre cele mai problematice unitati service din Bucuresti pentru ca fie nu repara masinile care vin pentru o constatare fie umfla exagerat de mult costurie de reparatie.
Exemplul de fata este ajuns in instanta unde asiguratorul trebuie sa demonstreze ca aceste costuri sunt put si simplu un profit necuvienit atat unitatii service cat si al proprietatului pagubit care se intelege cu aceste unitati service sa-si repare intreaga masina pentru doua zgarieturi!