In urma cu catvea luni in urma testelor EuroNCAP gama Dacia Jogger nu a primit decat 1 stea de siguranta in caz de accident.
EuroNCAP spune ca Dacia Jogger nu primeste mai multe stele pentru ca pasagerii care stau pe randul trei nu sunt protejati in caz de accident lateral.
Insa, acum vedem cum se comporta noua Dacia Jogger si in caz de accident din spate, unde vedem cum structura de rezistenta si deformarea caroseriei modifica habitaclul.
Nu stim daca modelul din imgine este o versiune cu 7 locuri, insa toti stim ca pe acele locuri stau de obicei copiii cand merge in concediu, iar deformarea hayon-ului pare ca a intrat in zona celor doua scaune.
Evident ca facem o analiza in urma unei imagini, insa suntem curiosi cum arata deformarile montantilor D!
In Germania, ADAC a atentionat la riscul unui impact din spate al masinilor cu 7 locuri de clasa compacta, multe dintre ele cauzand leziuni serioase celor care stau pe randul trei deasupra puntii spate.
VEZI CE ZICE EURONCAP DESPRE SIGURANTA LUI JOGGER:
“An assessment of the excursion of an occupant in a far-side impact showed poor protection and the car does not have a counter-measure, such as a centre airbag, for this accident type.
Tests on the front seats and head restraints demonstrated good protection against whiplash injuries in the event of a rear-end collision. However, a geometric analysis of the rear seats indicated marginal whiplash protection.”
Mai jos vezi un video cu un model Kia din SUA cu 7 locuri care a trecut prin cel mai cuprinzator test de siguranta si in caz de impact din spate:
s s
CALM , oricum Nu sunt multe , acest model,fiind un alt LODGY . Partea din Față , SANDERO Stepway și după scaunul Șoferului și cel al Pasagerului, e ,, elementul ,, de Noutate , Per Ansamblu Ea fiind o Struț o Cămilă .Doker au produs un Nr de , după care Gata ,au Renunțat .