Fanii Ford Europa au primit o veste foarte proasta, respectiv Ford Otosan care detine si uzina de la Craiova nu mai construieste uzina de baterii din Turcia.
De vina sunt vanzarile foarte slabe ale masinilor electrice Ford, insa si politica economica a lui Recep Tayyip Erdoğanc care devine anti americana.
Vom vedea in anii care urmeaza schimbari mari pe plan economic, respectiv retragerea americanilor din tarile care sunt totalitare.
La Craiova viitorul uzinei conduse de turcii de la Koç Holding Ford Otosan incepe sa devina discutabil pentru ca daca Ford USA renunta la aceasta colaborare uzina din Romania urmeaza sa vanda masini sub alt brand in afara de Ford.
In prezent Ford Craiova produce gama Puma care este un best-seller European, insa viitoarele E-Transit Courier si Puma EV nu au sanse sa iasa in productia de masa asa cum dorea Ford la inceputul anului.
Despre E-Transit Courier Ford a spus ca este una dintre cele mai bune masini EV comerciale din Europa, insa anuntul ca uzina de baterii din Turcia ramane doar un proiect, si modelele E-Transit Courier sau Puma EV raman in impas.
Compania LG Energy Solution (LGES) care trebuie sa ofere know-how turcilor a decis ca renunta la colaborarea cu Ford Otosan, acestia urmand sa renunte la planurile constructiei uzinei de baterii in Turcia.
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA ajuta Autolatest Romania sa ramana obictiva in continuare: Donează prin Patreon AICI