Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Regula Rules of Origin are mari sanse sa faca imposibila vanzarea de masini electrice Ford Otosan produse la Craiova

In urma cu ceva vreme ACAROM a publicat un comunicat de presa in care ACEA atrage atentia referitoare la viitoarele probleme ale englezilor cand vine vorba de Rules of Origin.

Si aici vorbim de procentul pe care UE si UK au decis sa permita producatorilor auto fara sa fie taxat extra.

ford otosan Rules of Origin, regula ue Rules of Origin, baterii turcia Rules of Origin ford, ford lg chem turcia, autolatest, probleme

Acordului de comerț și cooperare Regatul Unit-UE în 2020, industria auto a investit masiv în vehicule electrice în toată Europa.

Misiunea industriei si obiectivele ambitioase asumate pentru un viitor complet electric implica investiții de miliarde în vehicule de pasageri care vor fi construite la nivel european, in diferite facilitati de productie.

Conform acordului comercial convenit la ieșirea Marii Britanii din blocul comunitar, 45% din valoarea unui vehicul electric vândut în Uniunea Europeană trebuie să provină din Marea Britanie sau din UE începând cu 2024 pentru a evita tarifele.

Cele mai proaste baterii auto din Romania sunt cele produse de Varta

Problema este că un pachet de baterii poate reprezenta până la jumătate din costul unui nou vehicul electric. De asemenea, bateriile sunt grele și costisitoare pentru a fi transportate pe distanțe lungi.

FORD CRAIOVA NU VA PUTEA VINDE MASINI ELECTRICE!

Conform Rules of Origin, daca mai mult de 45% din masina ta produsa in UE sau UK este Made in China, atunci trebuie sa platesti taxe vamale si nu vei avea acces la programe de tipul Rabla Plus.

ford otosan Rules of Origin, regula ue Rules of Origin, baterii turcia Rules of Origin ford, ford lg chem turcia, autolatest, probleme

In aceasta situatie este Ford Craiova Otosan care va produse aici un fel de Transit electric, insa turcii vor importa bateria din uzina turceasca Baskent de langa Ankara, adica mai mult de 45% din acest Ford Transit EV este produsa in afara UE!

Se pare ca noile reguli ale UE sunt principala modalitate de a stopa importul de masini electrice din UK, China sau Turcia, insa daca produci in UE cum face Tesla totul este ok!

Bateria reprezinta mai mult de 45% din intreaga masina electrica, cifra despre care multi jurnalisti nu vor sa spuna nimic!

Industria auto din Romania nu va avea nici o fabrica de acumulatori pentru masinile electrice!

ford otosan Rules of Origin, regula ue Rules of Origin, baterii turcia Rules of Origin ford, ford lg chem turcia, autolatest, probleme

s s s

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente