Citroën prezintă un motor complet nou pentru C5 Aircross: Hybrid 136. Bazat pe tehnologia hibrid compactă și ușoară de 48V, acesta este alcătuit dintr-o baterie de 48V care se reîncarcă în timpul unor faze de condus și un motor pe benzină PureTech de 136 CP, conceput special pentru a se adapta la acest nou sistem hibrid, și cuplat la o nouă transmisie ë-DCS6 și un motor electric de 21 kW.
Simplă și fluidă în utilizare, această tehnologie hibrid se potrivește perfect pentru C5 Aircross, un model extrem de versatil. Cu numai 129 g de emisii de CO2/km conform ciclului combinat WLTP, versiunea C5 Aircross Hybrid 136 emite cu 15% mai puțin CO2 decât versiunea echivalentă non-electrică pe benzină.
Test Drive in premiera cu noul Citroen C5 Aircross PHEV facelift 2023! 1.6 PHEV 225 CP e-EAT8 Aisin
Prețul său este apropiat de cel al unei versiuni diesel cu motor echivalent și emite cu aproape 12% mai puțin CO2 decât aceasta din urmă. De asemenea, aduce toate avantajele mobilității electrice, de la plăcerea de a conduce până la posibilitatea de a circula în zone cu emisii reduse. Hybrid 136 este, prin urmare, deosebit de atractiv pe C5 Aircross, un SUV care se distinge de celelalte vehicule din segmentul său datorită designului și atitudinii unice, precum și a confortului și modularității.
Modelul Hybrid 136 completează gama electrificată C5 Aircross, care include modelele plug-in Hybrid 180 și plug- in Hybrid 225. Acestea reprezintă deja 40% din totalul vânzărilor de C5 Aircross. Mai precis, acesta consolidează și accelerează strategia de electrificare Citroën, alcătuită din 10 modele: de la hibrid, la 100% electric și plug-in hybrid, de la Ami la C5 X, de la vehicule de pasageri la vehicule comerciale, de fiecare dată cu scopul de a oferi o soluție adaptată la nevoile clienților, menținând în același timp bugetul sub control.
MOTOR PE BENZINA+MOTOR ELECTRIC
O nouă generație a motorului pe benzină 1.2 PureTech, dezvoltat special pentru hibridizare (40% din piese sunt noi) cu 3 cilindri și 1199 cmc, care dezvoltă 136 CP (100 kW) la 5500 rpm și un cuplu de 230 Nm la 1750 rpm.
Stellantis pregateste noua motorizarea 1.2 PureTech (EB GEN.3) Euro 7 si cutie secventiala Punch
Alegerea unui turbocompresor cu geometrie variabilă și a unei distribuții cu lanț contribuie la performanțele și rezistența sa. Respectând standardul Euro 6.4 și funcționând în
conformitate cu ciclul Miller, motorul are o eficiență termică îmbunătățită.
Un motor electric sincron cu magneți permanenți, capabil să dezvolte o putere maximă de 21 kW (28 CP) și un cuplu de 55 Nm, permite ca C5 Aircross să fie acționat 100% electric pentru cerințe de cuplu reduse, la viteze mici, la manevre sau la frânare și asistă motorul pe benzină la pornire. În timpul decelerării, acționează ca un generator pentru reîncărcarea bateriei, ceea ce reduce, în același timp, uzura frânelor.