Ultima generatie de modele Land Rover Defender cod L663 are mari probleme de calitate care din pacate nu se regasesc in presa auto din Romania.
Insa, acum putem arata care sunt problemele cele mai des intalnite de catre clientii Land Rover, una dintre marcile auto cele mai problematice atat in Europa cat si in SUA.
Marea problema a lui Defender in Europa este ca masina se vinde in proportie de 90% in versiunile diesel, motoare cu multe rechemari.
Astfel, clientii de Land Rover Defender L663 spun ca masina are urmatoarele probleme tehnice:
-Sistemul de racire este problematice pentru ca exista probleme cu radiatorul care cedeaza cat si pompa de apa sau termostatul. Daca nu se repara aceasta problema apar probleme fatale motorizarii.
-Clientii se plang si de cedarea sistemului turbo, insa si cedarea supapei wastegate sau a sistemului intercooler.
-O problema grava a fost sesizata si la capitolul distributie, adica cedeaza cureaua de distrubutie sau lantul in functie de motorizare.
-O problema uzuala la modelele diesel este DPF-ul si sistemul AdBlue, sisteme care cedeaza si care au costuri foarte mari pentru inlocuire.
Despre problemele cu sistemul de franare si cel al caroseriei nici macar nu mai discutam pentru ca este simplu sa gasiti clienti nemultumiti pe retelele de socializare.
Noul Land Rover Defender 130 poate sa-si piarda etrierii de frana de pe spate chiar in mers
Un Land Rover Defender First Edition MHEV P400 ajunge sa fie vandut cu peste 133.000 euro
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI