In fiecare an specialistii norvegiei de la ÖAMTC efectueaza in test sever cu cele mai importante masini electrice de pe piata, test in care se merge cu masinile 1.000 de km pe un regim de temperatura de -5 spre -10 grade Celsius.
Acestia fac un calcul cu emisiile oficiale WLTP si ne arata care sunt diferentele reale, cele mai slabe masini electrice ale anului fiind noul VW ID.7 si problematica Toyota bZ4X AWD.
Tesla Model 3 reuseste sa 441 km din cei 629 enuntati de WLTP, iar Volvo C40 din 572 km WLTP poate merge doar 395 km, adica are o autonomie mai mica in viata reale cu pana la -30,9%.
Vedeta testului este masina chinezeasca HiPhi Z care dispune de un acumulator CTP de 210 kwh. In cifrele oficiale WLTP masina are o autonomie de 555 km, iar in testele pe ger din Norvegia masina a parcurs 522 km cu o singura alimentare, adica a avut o scadere doar de 5.9% fata de cifrele oficiale.
Aceasta este singura masina electrica care reuseste sa ofere o astfel de economie reala, locul secund fiind ocupat de BMW iX cu o pierdere de 12.2%.
About HiPhi
HiPhi is a new luxury intelligent electric technology brand jointly created by Human Horizons with relevant parties, especially users, through an innovative co-creation approach. It aims to establish a closer relationship between people and the world, creating a harmonious yet different world experience.
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI