In urma cu putin timp Suzuki a prezentat in premiera versiunea electrica a lui Vitara, model care este destinat pietei din Europa de Vest.
Noul model se numeste Suzuki eVitara, model care utilizeaza o platforma tehnica Hartect care reprezinta viitorul pentru Suzuki.

Aceasta pltforma a fost conceputa initial pentru 2WD insa Suzuki nu renunta la AllGrip simonteaza un al doilea motor instalat pe puntea spate.
Această versiune, numită ALLGRIP-e , combină două motoare (174 CP în față și 65 CP în spate) cu o putere maximă de 184 CP. De asemenea, cuplul devine semnificativ mai bun cu 300 Nm.

În ceea ce privește bateriile litiu-fier-fosfat, Suzuki oferă și două soluții. Primul are o capacitate de 49 kWh, iar al doilea are o capacitate de 61 kWh.
Rețineți că primul este disponibil cu tracțiune pe două și pe patru roți.

Cu toate acestea, Suzuki nu oferă cifre precise cu privire la autonomie, care ar trebui totuși să ajungă la 500 km, mulțumită în special cu ajutorul unei pompe de căldură.
Pe partea de încărcare, producătorul indică faptul că poate stoca 150 kW în curent continuu și 11 kW în curent alternativ.













