Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

General Motors pune frana electrificarii si investeste 854 de milioane de dolari in noile motoare V8 pe benzina

Dupa ce a trecut la o electrificare fortata a modelelor din SUA care a esuat, GM a declarat ca urmeaza sa investeasca aproape 1 miliard de dolari in noi motoare pe benzina V8.

Acestia nici macar nu vor sa auda de V6 pentru ca 99% din clientela GM din SUA doreste motoare mari V8 aspirate.

GM 5.5L V8 LT7, general motors motoare 2025, gm renunta la electrificare, gm v8 hybrid 1000 cp, autolatest

Se discuta la productia unor versiuni LT6 si LT7 full hybrid care sa ofere peste 1.000 CP si un consum mai mic decat cel al unor motoare V6 turbo din prezent.

GM este cel mai mare producator de motoare V8 de serie din lume, acestia avand in prezent trei game de propulsoare, unde cele mai respectate sunt cele aspirate cu injectie multipunct extrem de fiabile.

GM 5.5L V8 LT7, general motors motoare 2025, gm renunta la electrificare, gm v8 hybrid 1000 cp, autolatest

GM a luat aceasta decizie pentru ca asteapta noile decizii de la conducerea SUA care vor favoriza motoarele termice in detrimentul celor electrice.

Cel mai avansat motor V8 GM se numeste LT7 de 5.5 litri si echipeaza gama Corvette.

GM 5.5L V8 LT7, general motors motoare 2025, gm renunta la electrificare, gm v8 hybrid 1000 cp, autolatest

FISA TEHNICA LT7 2025

LT7 de 5,5 litri a avut multe premiere și a prezentat o listă completă de upgrade-uri pentru a gestiona cifrele sale ridicate de producție, inclusiv:

-Prelucrare suplimentară a blocurilor și a capului

-Schimbări de contragreutate

-Sistem de injecție de combustibil DI insa si MPI

-Capul turnat cu porturi unice și o cameră de ardere mai mare

-Sistem de admisie complet nou

-Cameră de ardere prelucrată cu CNC, orificii de evacuare și admisie

-Carcasă dublă, cu porturi, rulment cu bile, turbocompresoare mono-scroll de 76 mm

GM 5.5L V8 LT7, general motors motoare 2025, gm renunta la electrificare, gm v8 hybrid 1000 cp, autolatest

GM 5.5L V8 LT7
Type 5.5L V8
GM RPO Code LT7
Displacement 5.5L
Compression Ratio 9.8:1
Valvetrain Dual-Overhead Camshafts, Four-Valves Per Cylinder, Flat-Plane Crank
Valves Per Cylinder Four
Block Material Sand-Cast Aluminum
Cylinder Head Material Aluminum
Firing Order 1-4-3-8-7-6-5-2
Bore x Stroke (in. / mm) 4.104 / 104.25 x 3.1 / 80
Aspiration Twin-Turbocharged
Fuel Delivery PDI (Direct And Port Injection)
Ignition System Direct Coil-on-Plug

 

GM se poate lăuda că versiunea de 6,2 litri a motorului numită L87, care propulsează Chevrolet Silverado sau GMC Sierra 1500, este cel mai mare și mai puternic cu opt cilindri cu aspirație naturală din lume sub capota camionetelor.

Varianta LT6, pe care a primit-o Corvette Z06, este spre schimbare cea mai puternică atmosferă de până acum, producând 679 de cai putere de la 5,5 litri.

Cu toate acestea, nu este nimic împotriva designului LT7, cu care se laudă Corvette ZR1, pentru că unitatea cu același volum, dar după adăugarea unui turbo, are 1.079 de cai.

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente