Conform specialistilor in nici un accident rutiera caroseria unei masini BMW din generatia 1991 pana in prezent nu are cum sa se rupa in doua decat daca aceasta a fost modificata.
Acest lucru se traduce prin munca depusa de un dorel analfabet care se considera zeul aparatului de sudura, adica taie cu flexul un BMW intreg si reusete cumva sa sudeze aceasta parte pe un BMW lovit si imposibil de reparat.
Din pacate in Romania exista prea multe ateliere ilegale pline de dorei care sudeaza ilegal masinile care in caz de accidente devin adevarate cosciuge pentru cei din interior.
Exemplul de astazi este cel al unui BMW care a iesit in afara carosabilului, si care s-a rupt in doua pentru ca nu a fost “sudat corespunzator”, rezultatul fiind moarte a doi pasageri.
Un alt vinovat despere care presa auto tace cu desavarsire este Registrul Auto Roman condus de incompetenti pentru ca pur si simplu nu controleaza statiile de ITP care sunt obligate sa vada pe elevator aceste pericole din trafic.
Mai mult decat atat, RAR este vinovat si pentru ca nu comunica cu asiguratorii cand vine vorba de daunele totale sau daunele economice care se repara de acesti dorei si devin pericole publice!
Si exemplele continua:
Atentie! Vezi cum se repara un BMW Seria 3 dauna totala din bucati second hand
Lasati ca si la ateliereleautorizate se face lucru de mantuiala numai ca sa ia banii.. C a romanul nu-i nici unu …..